فرشته ترک فرماندار شهرستان کردکوی در گروه خبری فجر گلستان: ۲۰پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان به مناسبت دهه فجر در نظر گرفته شده است

کدخبر:۷۵۴۳۷

البرز گلستان/فرشته ترک فرماندار کردکوی  صبح امروز در کارگروه خبری فجر گلستان با اشاره به ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: ۴۰۰ طرح با اعتبار ۱۸۵ میلیارد تومان در ایام دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار کردکوی بیان کرد: ۵۲۵ نفر به‌صورت مستقیم با افتتاح این پروژه‌ها اشتغال ایجاد شده است و دو تا ۲.۵ برابر سال گذشته افتتاح این پروژه‌ها اشتغال به وجود می‌آورد.

ترک بیان کرد: در بحث پروژه‌های ۲۰ پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است و این پروژه‌های عمرانی به موضوع گره‌های ترافیکی توجه شده است.

وی افزود: پروژه روستایی آبرسانی به طول سه کیلومتر با اعتبار دو میلیارد تومان در شهرستان کردکوی در نظر گرفته شده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: گلزار شهدای گمنام نیز پروژه‌ای است که در دستور کار قرار دادیم و آماده بهره‌برداری است.

فرماندار کردکوی ابراز داشت: در حوزه تبلیغات و فضاسازی شهری در کنار اینکه از مردم دعوت می‌کنیم مشارکت حداکثری داشته باشیم خدمات دولت را با مردم شریف اطلاع‌رسانی می‌کنیم و تلاش می‌کنیم به‌عنوان مشارکت حداکثری با دعوتی که از مردم داریم مشارکت حداکثری خوبی داشته باشیم.

ترک ابراز داشت: بیش از ۱۸۰ برنامه در راستای مشارکت حداکثری برگزار کردیم و رغبت و تمایل مردم برای مشارکت حداکثری بیشتر خواهد شد؛ مردم همواره شگفتی‌آفرین بودند و بر اساس وظیفه ذاتی که داریم تلاش کردیم به‌عنوان شهروند در کنار مردم باشیم و تلاش می‌کنیم که برای اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایرانی تلاش کنیم.

وی افزود: تا این لحظه داوطلبانی که تأیید صلاحیت شدن ۴۵ نفر بودند که سه نفر نیز پس از اعتراض به صلاحیت به این افراد افزوده شدند و تعداد داوطلبان غرب استان گلستان به ۴۸ نفر رسیده است و یکی از بزرگواران از حوزه انتخابیه دیگری نیز به دنبال آن است که شانس خود را از شهرستان کردکوی امتحان کند.

فرماندار کردکوی ابراز داشت: تقریباً همه سلایق به‌صورت نسبی در این فهرستی که به‌عنوان فهرست نهایی مطرح است وجود دارد.

 وی افزود مسئول ستاد شهری دکتر جرجانی شهردار کردکوی و ستاد روستایی کیا بخشدار کردکوی مسئولیت آنرا بعهده دارد.

انتهای خبر/

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۹ ب.ظ

دیدگاه