مدیرراهداری راه وشهرسازی گلستان:تمام راه های شریانی واصلی استان ازتابلوها وعلائم مناسب بهره مندهستند

مدیر راهداری راه و شهرسازی گلستان از برگزاری دوره آموزشی آشنایی با تابلو و علائم رانندگی و نحوه نصب و بهره برداری آنان در سطح راه ها خبر داد.

به گزارش سرویس حمل و نقل گروه خبر البرز گلستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، مهندس “عادل مصدقی” در حاشیه برگزاری این دوره آموزشی به پایگاه اطلاع رسانی این اداره کل گفت: این دوره آموزشی با هدف آشنایی مسوولان و کارشناسان ایمنی استان و شهرستان های تابعه با تابلوها و علائم افقی، عمودی، اطلاعاتی، انتظامی، اخطاری و سایر علائم به کارگرفته شده در سطح راه ها و رعایت استانداردهای ملی و بین المللی نصب و بهره برداری آنان از طریق فیلم و اسلاید برگزار شده است.
وی، اعضای شرکت کننده در این دوره آموزشی را، ۲۶ نفر از روسای ادارات، مسوولین و کارشناسان ایمنی شهرستان های تابعه و کارشناسان اداره ایمنی و حریم راه های اداره کل نام برد.
به گفته مصدقی، رئیس اداره ایمنی و حریم راه های اداره کل که خود دوره های تخصصی این آموزش ها را تحت نظر کارشناسانی در وزارت متبوع گذرانده بود، تدریس این دوره آموزشی را بر عهده داشت.
مدیر راهداری راه و شهرسازی گلستان با بیان اینکه در شرایط کنونی تمام راه های شریانی و اصلی استان از تابلوها و علائم مناسب بهره مند هستند، اضافه کرد: هم اکنون در سطح راه های استان دو نوع تابلو و علائم از نوع شبرنگی رده مهندسی که عمر مفید آنها ۷ سال است و نوع لانه زنبوری که عمر مفید آنها ۱۰ سال است، نصب شده است.
وی افزود: طی بازدیدهای میدانی، بازتاب این تابلو ها و علائم در طول روز و شب بررسی می شود و در صورت کاهش بازتاب آنها، علائم دیگر جایگزین آنها می شوند.
مصدقی ادامه داد: نصب ۷۹۶ متر مربع تابلوی اطلاعاتی و دو هزار و ۸۰۰ عدد تابلوی الزامی (اخطاری، انتظامی و …) در راه های شریانی و اصلی استان از برنامه های امسال اداره کل برای افزایش ایمنی راه ها است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۹:۴۳ ب.ظ

دیدگاه