مجهز شدن منطقه سرخواجه گرگان توسط مخابرات به فیبرنوری

کدخبر:۷۱۲۷۲

منطقه سرخواجه گرگان توسط مخابرات به فیبرنوری مجهز شد

آیین بهره برداری و افتتاح پروژه توسعه فیبرنوری در منطقه سرخواجه گرگان با حضور مدیر مخابرات منطقه گلستان و اعضای شورای شهر و اصحاب رسانه برگزار شد.

البرز گلستان به گزارش اداره روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان در ادامه افتتاحات پروژه توسعه فیبرنوری که از ابتدای خرداد۱۴۰۲در نقاط مختلف شهرستان گرگان در قالب دوشنبه های نجمایی انجام می شود ، این بار با حضور اعضای شورای شهر و اصحاب رسانه در خیابان سرخواجه شاهد افتتاح پروژه توسعه فیبر نوری بوده ایم .

در این مراسم دکتر غلامعلی شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان با اشاره به ویژگی های بارز فیبرنوری، کیفیت ،سرعت بالا، امنیت، و هزینه پایین تر نسبت به اینترنت همراه را از مزایای استفاده از اینترنت پرسرعت مخابرات بر بسترفیبرنوری برشمرد و تصریح کرد: در قالب نهضت جهادی توسعه فیبرنوری مخابرات ، با برنامه ریزی مدون بر اساس برنامه زمانبندی شده در تمام استان عملیات توسعه ای در حال انجام بوده و به زودی این سرویس در تمامی نقاط استان در اختیار مردم قرار خواهد گرفت .

لازم به ذکر است ساکنین این منطقه می توانندبا مراجعه به مخابرات سرویس اینترنت پرسرعت FTTH را دریافت و از مزایای آن که حداقل سرعت ۱۰۰ مگ است بهره مند شوند.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۹ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۹:۵۲ ق.ظ

دیدگاه