مدیرمخابرات منطقه گلستان مطرح کرد:بازنگری درتعرفه های مخابرات ، راهی به سوی توسعه ارتباطات

کدخبر:۵۱۹۰۶
مدیر مخابرات منطقه گلستان ، در شورای ICT استان:
بازنگری در تعرفه های مخابرات ، راهی به سوی توسعه ارتباطات است

مدیر مخابرات منطقه گلستان در شورای ict استان که با حضور استاندار گلستان برگزار شد ، در خصوص ضرورت بازنگری تعرفه ها در مخابرات سخن گفت.
به گزارش البرز گلستان گروه فناوری ، دکتر غلامعلی شهمرادی که درجلسه شورای ict استان سخن می گفت : با تاکید بر ضرورت بازنگری در تعرفه های مخابرات ، آنرا راهی به سوی توسعه بیش از پیش ارتباطات و صنعت مخابرات دانست و خواستار مساعدت و همراهی نهادهای تصمیم گیرنده در اجرایی شدن این امر مهم شد.
دراین جلسه که دکتر هادی حق شناس استاندار گلستان نیز حضور داشت مدیر مخابرات منطقه گلستان با ارائه اقدامات انجام شده در خصوص وضعیت شبکه تلفن ثابت و همراه در استان گلستان ، گزارش مبسوطی بیان و افزود: در سال گذشته علی رغم افزایش چند برابری مصرف اینترنت پرسرعت ، با توجه به زیرساختهای مطلوب مخابرات در استان ، مشکلی مشاهده نشد و تلاش مجموعه کارکنان مخابرات منطقه گلستان در جهت کسب رضایت مشتریان ، موجب این موفقیت بوده است.
وی با اشاره به افزایش سرقت تجهیزات مخابراتی درخواست حمایت از استانداری و نهادهای ذیربط داشت و گفت : تامین تجهیزات و و رفع خرابی های ناشی از سرقت بعنوان چالش مطرح است که مشکلاتی بوجود آورده و گاها موجب نارضایتی مشتریان شده است.
دکتر هادی حق شناس استاندار گلستان نیز ضمن قدردانی از تلاشهای مخابرات در راستای توسعه و تامین ارتباطات مخابراتی ، اهمیت ارتباطات را در پیشبرد و توسعه استان ارزشمند دانست و گفت : اقدامات صورت گرفته مخابرات منطقه گلستان قابل تقدیر است و آمادگی درجهت حمایت هممه جانبه برای رفع موانع و مشکلات وجود دارد.

/انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۸ ب.ظ

دیدگاه