دکتر گلفیروزی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان از انتخاب کشوری دانشگاه درحوزه مطالعات فرایند جامع مدیریت سرطان خبر داد

کد خبر:۶۳۹۷۴

البرز گلستان/ دانشگاه علوم پزشکی گلستان درحوزه مطالعات فرایند جامع مدیریت سرطان انتخاب می شود

درجلسه برنامه مدیریت جامع سلامت الکترونیک که با حضور مدیر ملی برنامه جامع سلامت الکترونیک وزارت بهداشت در سالن اجتماعات شهید آوینی برگزار شد از بین ۶۳ موضوع مورد مطالعه وزارت بهداشت در کشوردانشگاه علوم پزشکی گلستان درحوزه مطالعات فرایند جامع مدیریت سرطان انتخاب می شود

مدیر ملی برنامه جامع سلامت الکترونیک و مسئول پیگیری ایجاد نظام اپراتوری سلامت وزارت بهداشت در این جلسه اهداف برنامه جامع سلامت الکترونیک را ارتقائ بهینه سازی محتوا و فرآیند ارائه خدمات سلامت و مدیریت حاکم بر جریان خدمات با هدف یکپارچه سازی بیان کرد.

دکتر سید رضا مظهری گفت:با توجه به ۶۳ دانشگاه علوم پزشکی در کل کشور ۶۳ موضوع را مورد مطالعه قرار داده که با عنوان ۶۳ گانه مطرح شده است و هر دانشگاه باید یک موضوع را انتخاب و در دستور کار قرار داده و پیگیری و بررسی نماید.

 

در ادامه رئیس و معاونین دانشگاه حاضر در جلسه بر روی موضوع فرآیند جامع مدیریت سرطان در استان گلستان اتفاق نظر داشتند.

 

رئیس دانشگاه نیز در ابتدای جلسه ضمن تبریک هفته دولت و روز پزشک، در راستای یکپارچه و هوشمند سازی نظام جامع سلامت الکترونیک در استان توضیحاتی ارائه کرد.

دکتر سعید گل فیروزی مولفه ها و پیش زمینه ایجاد سرطان را بر شمرد و برنامه های پیش رو برای جلوگیری از این بیماری را بیان کرد.

شایان ذکر است دکتر علی ابرازه مدیر شرکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ( ره )، دکتر وحید رضا یاسایی عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی،دکتر علی مطلق رئیس اداره پیشگیری از سرطان در وزارت بهداشت و دکتر عبدالرحیم حزینی فوق تخصص بیماری خون و سرطان مهمانان این جلسه بودند که هر یک نقطه نظرات در راستای برنامه های جامعه سلامت و الکترونیک را بیان کردند.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۰۳ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۸ ق.ظ

دیدگاه