طالع زاری سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان: سه پروژه عمرانی بنیاداستان تا پایان سال افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت

کدخبر:۷۱۱۶۳

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: سه پروژه عمرانی بنیاد شهید و امورایثارگران استان گلستان تا پایان سال افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

البرز گلستان به گزارش ایثار واحد گلستان، محمدعلی طالع زاری در گفتگو با خبرنگار ایثار واحد گلستان گفت: ایجاد بستر مناسبت برای جامعه ایثارگری در استفاده از فرصت ها وتلاش در جهت بهرمندی برابر از امکانات درجامعه علی الخصوص در حوزه های ورزشی و سلامت، سیاست اصلی بنیاد است.

وی افزود: اولین پروژه، مجتمع توانبخشی ایثار به عنوان بزرگترین مرکز اقامتی ورزشی و تفریحی کشور است که شامل بخش های مختلف از جمله بخشهای فیزیوتراپی؛ درمان، ورزشی، استخر و مهمان سرا ها است که فصل جدیدی از توسعه نشاط و سلامت را درجامعه ایثارگری بوجود آورده و به حول و قوه الهی با دستان توانمند ریاست محترم جمهور افتتاح می گردد.

وی با تاکید براهمیت سلامت روان خانواده های معظم شاهد و ایثارگر و در راستای خدمت رسانی به جانبازان و والدین شهدا در خانه‌های ایثار ادامه داد: پروژه دوم پارک سلامت در زمینی به وسعت ۳۵ هکتار است که منابع آن از محل درآمدهای نفتی و منابع استانی بوده و پیمانکار نیز مشخص شده است.

طالع زاری به بهسازی ساختمان های اداری استان به عنوان سومین پروژه عمرانی اشاره کرد و افزود: ساختمان های اداری استان که در گذشته خریداری شده، شامل شهرستان های مینودشت رامین و … از محل درآمد های سازمان اقتصادی کوثر تکمیل و بهسازی خواهد شد.

انتهای پیام/

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۶ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۸:۳۲ ق.ظ

دیدگاه