تلاش برای آزادی ۱۶۴ زندانی دیون مالی تاعیدفطر درگلستان

کدخبر:۵۱۱۸۲
نسیم همدلی در گلستان وزیدن گرفت / گلریزان مجازی برای کمک به آزادی ۱۶۴ زندانی بدهکار

رئیس کل دادگستری گلستان از تلاش برای آزادی ۱۶۴ زندانی دیون مالی تا عیدفطر خبر داد .

به گزارش البرز گلستان گروه امنیت/رئیس کل دادگستری گلستان گفت: پارسال با کمک خیرین و ستاد دیه و گذشت شاکیان ۲۷۰ زندانی جرایم مالی از زندان آزاد شدند و هم اکنون ۱۶۴ زندانی دیگر چشم انتظار کمک هم استانی ها برای آزادی هستند .

هاشمیان افزود: مجموع بدهی این زندانیان ۱۰ میلیارد تومان است که امیدواریم با همت هم استانی ها و بخشش شاکیان همه این زندانیان ، عید فطر امسال آزاد شوند و به آغوش خانواده هایشان بازگردند .

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: به علت شرایط کرونا ، امسال هم گلریزان برای آزادی زندانیان ، به صورت مجازی برگزار می شود که از ابتدای این ماه مبارک رمضان تاکنون هم استانی ها ۴۰۰ میلیون تومان اهدا کرده اند .

هاشمیان ادامه داد: امروز آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان هم با اهدای ۱۷۰ میلیون تومان برای کمک به آزادی این زندانیان به گلریزان مجازی پیوستند .

وی ادامه داد: استاندار گلستان هم قول داد با مشارکت فرمانداران ۱۴ شهرستان در مجموع ۲ میلیارد تومان برای آزادی زندانیان اهدا کنند . شورای شهر و شهرداری گرگان هم با اهدای ۳۰۰ میلیون تومان برای کمک به آزادی زندانیان مشارکت کردند .

هادی هاشمیان گفت: امیدواریم با ادامه کمک های مردمی و خیرین و گذشت شاکیان همه زندانیان جرایم غیرعمد استان که از بد حادثه و به علت بدهکاری و شرایط اقتصادی گرفتار شده اند ، راهی خانه های خود شوند.

رئیس کل دادگستری گلستان از هم استانی ها دعوت کرد با هر میزان مبلغی که در توان دارند برای کمک به آزادی زندانیان مشارکت کنند .

/ انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۵ ق.ظ

دیدگاه