همزمان باسراسر کشور درمراسم متمرکز شهرستانی زنگ استکبار ستیزی درشهرستان کردکوی دردبیرستان شاهد متوسطه اول پسران بصدادرآمد

همزمان با سراسر کشور در مراسم متمرکز شهرستانی زنگ استکبار ستیزی درشهرستان کردکوی توسط فرماندار و مسئولین در دبیرستان شاهد متوسطه اول پسران بصدا درآمد.

البرز گلستان به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پررش شهرستان کردکوی : حضور ابراهیم قدمنان فرماندار، شهردار،محبوبیان فرماندهی ناحیه بسیج ،رایجی مدیرآموزش و پرورش وروئسای دیگر ادارات  ، زنگ استکبار ستیزی در دبیرستان شاهد متوسطه اول کردکوی همزمان با سراسر کشور بصدا در آمد.

ابراهیم قدمنان فرماندار کردکوی  با اشاره به حرکت رئیس جمهور فرانسه وتوهین به پیامبر اسلام حرکت کشورهای اسلامی را ستود وگفت: اگر کشورهای اسلامی  با جبهه گیری صحیح در مقابل زیاده خواهی های استکبار به ایستند و پاسخ مناسب به آن بدهند ما شاهد دست اندازی استکبار به کشورهای اسلامی نخواهیم بود.

وی گفت انقلاب ما مظهر استقلال است و تصمیم های مهم کشوری همواره در داخل اتخاذ می گردد و بیگانگان مثل قبل از انقلاب حق دخالت در امورات کشور را ندارند و دست آنها از کشور کوتاه شده است.

محبوبیان فرمانده ناحیه بسیج کردکوی گفت:امروز اشاعه خوی اشرافی گری  به نام دموکراسی حمایت از حکومت های دیکتاتوری منطقه از کشور تروریست آمریکا دیده می شود.ما آمریکا را یک کشور مستقل نمی دانیم بلکه این کشور یک کشور تروریستی است و از دیکتاتورها ی منطقه حمایت می کند.

وی درادامه گفت: در گذشته آمریکا یی ها با وجود اینکه دکتر مصدق یک دولت مستقل و ملی بود ولی آمریکایی ها دولت ش را سرنگون کردند و دیکتاتور را جای آن نشاند.ودرحال حاضر نیز با اظهار نظر به بهانه مذاکره می خواهند راه نفوذ خود را هموار کنند و به کشور و ملت آسیب بزنند.اما علی رغم میل استکبار  حرف ملت  ایران  دیگر جهانی شده است .

وی افزود:استکبار و حامیانش در منطقه خوی استکباری دارند و حتی با دوستانشان نیز با زورگویی وبا قدرت برخورد می کنند وبا اشاره به سودان با توجه به اینکه این کشور با اسراییل ارتباط برقرارنموده است ولی غرامت  سال های گذشته را درخواست کرده اند و حامیان صهیونیست در منطقه  غرامت سودان را پرداخت کرده اند. واین عامل را از خوی استکباری  امریکا و حامیانشان در منطقه دانست.

وی همچنین گفت: امید واریم کشور درآینده با بهره گیری از توان جوانان به شایستگی های خود  دست یابد.

 

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۷:۰۱ ب.ظ

دیدگاه