مدیر کل راه شهرسازی گلستان خطاب به نامزدهای انتخابات نظام مهندسی ساختمان گلستان :ملاک عمل نامزدهای انتخاباتی در تبلیغات رعایت شیوه نامه باشد

رئیس دستگاه نظارت بر هفتمین دوره از انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان به نامزدهای این دوره از انتخابات تاکید کرد که رعایت مفاد شیوه نامه ابلاغی از سوی وزارت راه و شهرسازی را، ملاک عمل خود در تبلیغات قرار دهند.

به گزارش گروه خبر پایگاه خبری البرز گلستان به نقل از  اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، مهندس “علی بخش رستمی” روز چهارشنبه در نشست مشترک دستگاه نظارت و هیات اجرایی انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی گلستان با نامزدهای انتخاباتی این دوره از انتخابات در اداره راه و شهرسازی شهرستان علی آباد کتول، تصریح کرد که نامزدهای انتخاباتی مطابق با رویکردهای موجود در شیوه نامه های ابلاغی به فعالیت های انتخاباتی خود ادامه دهند.
توجه به رفتار انسانی و حرفه ای، پررنگ بودن صداقت و اشرافیت بر قوانین و مقررات از موارد مهم دیگری بود که رئیس دستگاه نظارت بر این دوره از انتخابات نظام مهندسی به نامزدهای انتخاباتی تاکید داشت و گفت: پایبندی نامزدها به این اصول، باعث برگزاری صحیح و مطابق قانون روند انتخابات می شود.
از دیگر تاکیدات مدیرکل راه و شهرسازی گلستان به نامزدهای انتخاباتی؛ اشاعه رفتار و فرهنگ سازمانی، جدی گرفتن مسوولیت های سازمانی و تعهد و علاقمندی به محیط و سازمان محل کار خود بود.
رستمی با قدردانی از عملکرد هیات اجرایی از زمان آغاز فعالیت های انتخاباتی در استان تاکنون، افزود: اهمیت حوزه کاری هیات اجرایی و سازمان نظام مهندسی ساختمان و همچنین تاثیری که نظام مهندسی در هدایت فنی و مدیریت اقتصادی ساخت و ساز و اشتغالزایی استان دارد، بر هیچ فرد و سازمانی پوشیده نیست.
وی ادامه داد: جامعه هدف این سازمان بسیار وسیع است و مسوولان این سازمان نه تنها به اعضاء بلکه باید به تمام مردم استان خدمت رسانی کنند و این مساله، وظیفه هیات مدیره را بسیار سخت و با اهمیت می کند.
نایب رئیس دستگاه نظارت بر انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان نیز به بیان گزارشی از روند فعالیت های انتخاباتی از آغاز (تیرماه گذشته) تاکنون پرداخت و گفت: در طول فرآیند فعالیت های انتخاباتی، ملاک کار فقط قانون و قانونمداری بوده است.
مهندس “محمود تیموری” ، تعداد اعضای فعلی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان را، هشت هزار نفر ذکر کرد و گفت: هفتمین دوره از انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان ۱۶ مهرماه جاری، برگزار و طی آن، ۱۱ نفر به عنوان هیات مدیره انتخاب خواهند شد.
در ادامه جلسه، رئیس هیات اجرایی این دوره از انتخابات سازمان نظام مهندسی استان نیز، گزارشی از آغاز فعالیت های انتخاباتی هیات تاکنون ارائه کرد.
هفتمین دوره از انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان در حوزه گرگان و گنبدکاووس و به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱:۴۶ ب.ظ

دیدگاه