احمدی فرماندار بندرگز :شهرک های صنعتی توانسته اند در زمینه رفع مشکل بیکاری عملکرد خوبی داشته باشند

فرماندار بندرگز بر ارتباط مستمر با فعالان اقتصادی و مدیران واحدهای صنعتی تاکید کرد.
به گزارش صبح گلستان  روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی گلستان، حسین احمدی در بازدید از اولین نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک و متوسط شهرک ها و نواحی صنعتی استان گلستان اظهار داشت: بخش عمده و قابل توجهی از اشتغال در واحدهای تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی است و بر این اساس، حمایت از واحدهای تولیدی ضروری است.
وی با اشاره به اینکه شهرک های صنعتی توانسته اند در زمینه رفع مشکل بیکاری عملکرد خوبی داشته باشند افزود: حمایت از فعالان واقعی و دلسوز بخش صنعت، این روند را بهبود می بخشد.
احمدی ادامه داد: برگزاری نشست های منظم و ارتباط مستمر با واحدهای تولیدی با هدف بررسی و شناسایی مشکلات و موانع پیش روی حوزه صنعت با جدیت دنبال می شود.
فرماندار بندرگز خاطرنشان کرد: همه باید تلاش خود را برای رفع موانع و تنگناهای پیش روی فعالان اقتصادی تلاش کنند و این موضوع باید مورد تاکید همه مدیران دستگاههای اجرایی مرتبط با این حوزه باشد.
وی یکی از دستاوردهای نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک و متوسط شهرک ها و نواحی صنعتی استان گلستان را آشنایی هرچه بیشتر با تولیدات استان برشمرد و گفت: این نمایشگاه شرایطی را برای معرفی برنده و محصولات تولیدی استان به مردم فراهم می کند.
فرماندار بندرگز افزود: نمایشگاه مذکور نمادی از تلاش و کوشش فعالان اقتصادی است و بدون تردید در سالها آتی با قوت بیشتری برگزار می شود.
احمدی اضافه کرد: آشنایی مردم با تولیدکنندگان در این نمایشگاه، در رونق بخشیدن به حریم کالای ایرانی موثر است. و نباید این مساله را نادیده گرفت.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲:۰۸ ب.ظ

دیدگاه