انجمن اسلامی معلمان گلستان به مناسبت هفته معلم برگزار کرد : دیداری از جنس فرهنگ و ادب بادکتر صادقلو استاندار سابق گلستان

کدخبر:۶۹۹۰۳

‍ ‍البرز گلستان در راستای بزرگداشت هفته معلم وگرامیداشت این ایام دیدار جمعی از اعضای انجمن اسلامی معلمان استان گلستان با فرهنگی فرهیخته دکتر صادقلو ( استاندار دوره دولت تدبیر و امید استان) به مناسبت هفته گرامی  مقام شامخ معلم برگزارشد.

در این دیدار قربان طاشی رییس شورای هماهنگی و اجرایی انجمن اسلامی معلمان گزارشی از وضعیت  آموزش و پرورش ، خانه احزاب ، شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب استان ، مسائل روز و دیدگاهها درباره انتخابات مجلس شورای اسلامی سال جاری ارائه داد و هفته معلم را فرصتی برای دیدار با پیشکسوتان فرهنگ و ادب دانست.

در ادامه  دکتر صادقلو( معاون اسبق وزیر آموزش و پرورش) ضمن گرامیداشت مقام معلم و یاد و خاطره شهید استاد مطهری  و شهیدان رجایی و باهنر ، گفت:باید باور داشته باشیم معلمی یکی از  راههای  رسیدن به بهشت است و معلمان  بیشترین راهبران انقلاب اسلامی بودند و بزرگان نظام در اوایل  انقلاب با اعتماد به معلمان  گره های نیروی انسانی کشور را حل می کردند .

در ادامه  دکتر صادقلو(  نماینده  اسبق مجلس شورای اسلامی )  افزود :همچنان در جامعه شهید مطهری  مظلوم هستند و به  افکارش  تسلط واقعی  نداریم و اگر از شهید مطهری می خواهیم یاد نماییم ،باید حق او را به معنای واقعی ادا نماییم و از وظایف انجمن اسلامی معلمان در جامعه این مطلب می باشد.

دکتر صادقلو سپس ضمن گرامیداشت بنیانگذاران انجمن از جمله ، مرحوم دوزدوزانی ،کتیرایی و..، به بیان برخی از شاخص های انجمن اسلامی معلمان از زمان تاسیس از جمله خدامحوری ،حضور فعال در صحنه های انقلاب از جمله انتخابات ،هدایت گری جامعه و افکار عمومی ،تکلیف محوری ،امید سازی در جامعه ،اتصال با روحانیت ، مذهبی و انقلابی بودن و … پرداخت .

همچنین در این مراسم گرامیداشت  سایر اعضای حاضر در نشست  ضمن تبریک روز معلم به بیان دیدگاهها پیرامون مسائل جاری کشور ، استان و آموزش و پرورش  همراه با  ارائه پیشنهادات خویش پرادختند

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۴ ق.ظ

دیدگاه