مدیرکل جدید تعاون،کار و رفاه وامور اجتماعی استان گلستان معرفی شد: سعید رفت، حسین به خانه بازگشت

کد خبر :۵۹۱۱۱

البرزگلستان/ معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت تغییر کرده و مردم نیز بر این اساس خواهان به‌کارگیری مدیران همسو با دولت سیزدهم برای ایجاد تغییر و تحول در حوزه مدیریت برای ارایه خدمات هرچه بهتر هستند.

سیدمحمدرضا حسینی روز یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان ، افزود: مدیران دولت سیزدهم باید مثل آیت‌الله رئیسی باشند که با وجود خستگی از سفر به روسیه در بازگشت از این کشور به جنوب کرمان رفت و در جمع مردم حاضر شد.

وی ادامه داد: مردم ولی نعمت ما هستند و باید نوکر آنان باشیم و همه مدیران دولت سیزدهم باید از این تفکر پیروی و به آن عمل کنند.

حسینی گفت: مساله اصلی در مدیریت، اخلاق خوب، اجرای عدالت و مبارزه با فساد و تبعیض و توجه به مردم است تا با مدیریت انقلابی مردم بیش از گذشته طعم عدالت را بچشند.

وی افزود: انتخاب مدیران در بدنه دولت به سفارش ستاد انتخاباتی یا جریان خاصی نیست بلکه بر اساس یک فرایند منطقی و شاخص های انقلابی صورت می‌گیرد.

سید محمد دهنوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان هم در این جلسه گفت : با توجه به این که سرمایه گذاری در ایجاد فرصت های شغلی در استان جزو اولویت قرار دارد باید زیست بوم این حوزه طراحی و تدوین شده و با کمک دستگاه های مرتبط اجرایی شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان نیز با تشریح برنامه های مدیریتی خود گفت: استفاده از ظرفیت شرکت های تعاونی در این استان برای رونق اشتغال توسعه از مهمترین برنامه های این اداره‌کل است.

حسینعلی خواجه مظفری افزود : گلستان بیش از ۱۰ هزار شرکت تعاونی در ۱۵ رشته با سرمایه کلان ثبت شده دارد که به کارگیری صحیح این سرمایه در مسیر اشتغال و تولید می تواند، نقش بسزایی در توسعه استان ایفا کند .

سعید مازندرانی در مراسم معارفه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان اظهار کرد: همراه مسئولیت اختیاراتی در اختیار مسئولان قرار می گیرد و زمانی موفق هستیم که بتوانیم در مسیر خدمت به مردم گام برداریم.

مدیرکل سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان ادامه داد: گاهی بروکراسی ها و محدودیت ها اجازه نمی دهد مشکلات را برطرف کنیم‌ و این مسئله سلامتی روحی و روانی مدیران را به خطر می اندازد.

مازندرانی بیان کرد:  مدیریت مسائلی مثل معدن کار سختی است و اگر من اختیاراتی داشتم و نتوانستم از آن به خوبی برای حل مشکل مردم استفاده کنم مطمئنا باید پاسخگوی درگاه الهی و وجدان خود باشم.

وی گفت: عمر پنج و نیم ساله مدیریت بنده و اداره کل تعاون و کار و رفاه اجتماعی به پایان می رسد و خواجه مظفری مسئولیت امور را برعهده می گیرد.

این مقام مسئول بیان کرد: از مدیران شهرستانی و ستادی انتظار دارم اگر نقضی در کار من وجود داشته و حقیق ضایع شده بر بنده گذشت کنند و شاید بر اساس عدال و عدالت رفتار نکرده باشم و امیدواریم بخشش را همکاران ما داشته باشند و کدورتی از بنده به دل نگیرند.

در پایان این مراسم از خدمات سعید مازندرانی مدیرکل سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان قدردانی و حسینعلی خواجه مظفری به عنوان مدیرکل جدید استان معرفی شد

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۶:۰۱ ب.ظ

دیدگاه