بابایی، مدیرکل کمیته امداد گلستان درمصلی نماز جمعه گرگان : تاپایان سال هیچ زوج جوانی در نوبت دریافت جهیزیه نخواهد

کد خبر:۶۸۴۶۱

سخنرانی مدیرکل کمیته امداد استان درنماز جمعه گرگان*

البرز گلستان ظهر امروز جمعه( ۱۴۰۱/۱۲/۱۲) عیسی بابایی، مدیرکل کمیته امداد استان درمصلی نماز جمعه گرگان حضور یافته و بمناسبت ۱۴ اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد و هفته احسان و نیکوکاری به ایراد سخنرانی پرداختند.

وی ضمن ارائه گزارش عملکرد این نهاد در سالجاری، از حضور همیشگی خیران ونیکوکاران در برنامه های کمیته امداد و کمک به اقشار آسیب پذیر بویژه ایتام، تقدیر و تشکر نمودند.

🔹بابایی با اشاره به پرداخت بیش از ۲۸۰۰ سری جهیزیه با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان،گفت: بامساعدت دولت محترم وهمراهی نمایندگان محترم در مجلس شورای اسلامی،تاپایان سال هیچ زوج جوانی در نوبت دریافت جهیزیه نخواهد ماند و این درتاریخ فعالیت امداد بی سابقه است.

🔹وی با اشاره به واگذاری سهم ۵۰ درصدی تعهد اشتغال دولت محترم به این نهاد ،افزود: ایجاد اشتغال برای جامعه هدف و توانمندسازی خانواده های تحت حمایت از سیاست های اصلی این نهاد بوده ودر سالجاری ۱۲۵۰۰ فرصت شغلی سهم این استان است که امیدواریم با همراهی بانکهای عامل به این مهم دست یابیم.

🔹مدیرکل کمیته با اشاره به اینکه بیش از ۸۳ هزار خانوار مددجوی تحت حمایت افزود:ماهانه بیش از ۵۸ میلیارد تومان مستمری به حساب مددجویان محترم استان واریز میشود.

🔹وی با اشاره به ارائه بیش از ۵۰ نوع خدمت توسط کمیته امداد،تصریح کرد: درسالجاری بیش از ۸۰۰۰ سری لوازم منزل اعم از یخچال، کولر و اسپیلت، بخاری، آبگرمکن و… بین مددجویان توزیع شده است.

🔹بابایی،توجه به تحصیل و آموزش فرزندان تحت حمایت را از اهم فعالیت های امور فرهنگی این نهاد دانست و افزود: بیش از ۱۷ هزار دانش آموز و ۱۲۰۰ دانشجو تحت حمایت این استان قراردارند که خدمات مختلف فرهنگی و تحصیلی به آنها پرداخت می شود ودر سالجاری ۲۱ نفر به استخدام آموزش و پرورش و ۳۱ نفر نیز در دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شدند.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۷:۰۷ ب.ظ

دیدگاه