حسام مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان از تشکیل تعداد ۱۰۷۵۹ فقره پرونده تخلفاتی در۹ ماهه اول سال ۱۴۰۱ خبر داد

کدخبر:۶۶۴۲۶

رسیدگی به ۱۰۷۵۹ فقره پرونده د ر۹ ماهه اول سال ۱۴۰۱)

البرزگلستان/   مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان از تشکیل تعداد ۱۰۷۵۹ فقره پرونده تخلفاتی در۹ ماهه اول سال ۱۴۰۱ خبر داد وگفت: پرونده های متشکله در تعزیرات حکومتی استان مورد رسیدگی قرار گرفته و متخلفین علاوه بر محکومیت؛ به چزای نقدی به جزای غیر نقدی (نصیب پارچه محکومیت ، توبیخ کتبی ، درج در پرونده ، ضبط کالا و …) ، محکوم شده اند.

.به گزارش روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان

تقی حسام گفت : از ابتدای سال تا کنون تعداد ۱۰۷۵۹ فقره پرونده در شعب تعزیرات حکومتی استان گلستان مورد رسیدگی قرار گرفته است که از این تعداد بیشترین تخلفات مربوط به بخش کالا و خدمات ؛ عدم درج قیمت ۱۹۲۱ فقره پرونده وگرانفروشی۱۳۶۵ فقره پرونده و همچنین تعداد ۱۷۲۶ فقره پرونده مربوط به عدم رعایت مقررات بهداشت محیط از سوی اماکن عمومی می باشد.

عضوشورای قضائی استان اعلام کرد:متخلفین علاوه بر جرائم غیر نقدی( یک تریلیون و یکصدوشصت و هفت میلیارد و ششصد و چهل و دو میلیون و دویست و دو هزار و سیصد وبیست و پنج ریال (۳۲۵/۲۰۲/۶۴۲/۱۶۷/۱)جزای نقدی در حق دولت محکوم شده اند.

وی ازهمه شهروندان استان درخواست کردند درصورت مشاهده هرگونه تخلفات مربوط به بخش کالا و خدمات ، قاچاق کالا و ارز و تخلفات بهداشتی و درمانی را بصورت حضوری و یا با تلفن ۱۳۵ یا سامانه اینترنتی۱۳۵به تعزیرات حکومتی یا با تلفن ۱۲۴ به سازمان صنعت،معدن وتجارت یا با تلفن۱۴۹۰به دانشگاه علوم پزشکی گزارش نمایند.

انتهای خبر

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۰۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۳:۱۲ ب.ظ

دیدگاه