حسن زاده مدیرکل صمت گلستان خبر داد : بررسی موانع تولید ۴ واحد‌ تولیدی گلستان در جلسه کارگروه تسهیل استان

کدخبر؛۷۴۹۱۴

مدیرکل صمت گلستان خبر داد :

البرزگلستان موانع تولید ۴ واحد‌ تولیدی گلستان در جلسه کارگروه تسهیل استان

 

مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان گفت : در ششصد و بیست و هفتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان ، رفع مشکلات و موانع تولید ۴ واحد تولیدی استان مورد بررسی قرار گرفت .

به گزارش تشبیه نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان ، درویش علی حسن زاده گفت : در ششصد و بیست و هفتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان در محل سالن جلسات اداره کل صنعت ، معدن و تجارت گلستان برگزار گردید ، مشکلات و موانع تولید ۴ واحد تولیدی استان مورد بررسی قرار گرفته و جهت رفع آنها تصمیم گیری شد .

وی افزود : در این جلسه مشکلات واحد‌های تولیدی مرغداری گوشتی محمد قجر ، شرکت تولیدی خوراک دام و طیور و آبزیان محمد تقی مقصودلو و علی مارزلو ، سیلوی گندم کشت و صنعت زرین دانه نادر و کارخانه آرد درآسیاب شاهکوه بررسی و تصمیمات لازم جهت رفع موانع آنها اخذ گردید .

به گفته وی ، مشکلات این واحدها در حوزه بانک های سپه و ملی بود که با همکاری نمایندگان بانکهای مرتبط ، موانع تولید آنها بررسی و برای رفع آنها تصمیم گیری شد .

حسن زاده اضافه کرد : از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۴ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان گلستان تشکیل شده که ماحصل آن ۱۹۲ مصوبه جهت رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی استان بوده است .

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۱ دی ۱۴۰۲ ساعت ۳:۱۴ ب.ظ

دیدگاه