مهندس شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان:جذب مشتری و ماندگاری آنان ، موجب اقتدار و بقای شرکت است

منابع انسانی سرمایه شرکت محسوب می شوند.
البرز گلستان/مهندس شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان در دیدار با تعدادی از کارکنان ضمن اعلام این مطلب که منابع انسانی سرمایه شرکت محسوب می شوند افزود: در مخابرات منطقه گلستان با توجه به تلاشهای انجام شده عملکرد خوبی در کشور داشته ایم و توفیقات فراوانی کسب کرده ایم که باید همچنان با تکیه بر توانمندیهای منابع انسانی راه موفقیت و پیشرفت ادامه داشته باشد.
وی از تکالیف محوله به همکاران سخن گفت و تاکید کرد: این تکالیف باید مهم دانسته شده و علاوه بر وظایف اصلی باید مد نظر باشد.
مهندس شهمرادی هدف از ابلاغ تکالیف به تمامی کارکنان را مشارکت همه آنها در پروژ ه های سازمانی دانست و تحقق اهداف را در گرو حضور همه کارکنان در بطن فعالیتها دانست.
وی هدف دیگر از واگذاری تکالیف  تعریف شده به کارکنان  را فروش حداکثری و استفاده از توان منابع انسانی در رسیدن به اهداف در نظر گرفته شده عنوان کرد .
مدیر مخابرات منطقه گلستان عملکرد موفقیت آمیز شرکت را مرهون تلاش همه همکاران دانست و توفیقات بدست آمده را نیز عامل اساسی  تغییر وضعیت کارکنان ارزیابی کرد.
مهندس شهمرادی با اشاره به تحول عظیمی که در راستای سند ره نگاشت اتفاق خواهد افتاد گفت: نصب تجهیزات و فناوریهای به روز در بخشهای سوئیچ ودیتا نمونه ای از تغییرات فنی است که در راه شعار سند تحول که همانا تبدیل به شرکت کاملا دیجیتال در کلاس جهانی است برنامه ریزی شده است .
مدیر مخابرات منطقه گلستان تغییرات فرآیندی را نیز با اهمیت دانست و گفت به عنوان پرچمدار حوزه IT تمامی فعالیتها و فرآیندها باید از سنتی به الکترونیک تبدیل شده که روز به روز با برنامه های در دست اقدام در این زمینه شاهد پیشرفتهای فراوان بوده ایم .
مهندس شهمرادی متمرکز شدن سیستمهای CRM و Biling ، حذف قبوض کاغدذی و فروش آنلاین را زمینه ساز اجرای این تغییرات دانست  که در دست اجرا  می باشد.
وی همچنین با اشاره به اینکه جذب مشتری و ماندگاری آنان ، موجب اقتدار و بقای شرکت است گفت با سرمایه های موجود در سازمان دسترسی به آن آسان بوده و هدف نهایی بالندگی مخابرات منطقه گلستان است که جز با همراهی ، همدلی و همکاری کارکنان امکان پذیر نبوده و مطمئنا منفعت کسب شده در پی تلاشهای انجام شده ابتدا به مردم استان و بعد شامل حال مجموعه مخابرات منطقه گلستان خواهد شد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۹:۴۷ ق.ظ

دیدگاه