۱۸ واحد صنعتی شهرک های صنعتی گلستان از دستورالعمل اعطای تشویقات وتخفیفات بهره مندشدند

البرز گلستان/مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان از برخورداری ۱۸ واحد صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی این استان از دستورالعمل تشویقات و تخفیفات شدند.

به گزارش روابط عمومی شهرکهای صنعتی گلستان، حجت اله خلیل زاده اظهار داشت: این تعداد واحد صنعتی طی مدت چهارماه زمان تعیین شده از دستورالعمل اعطای تشویقات و تخفیفات برخودار شدند.

وی افزود: باا توجه به دستورالعمل مذکور و مراجعه متقاضیان واحدهای صنعتی به شرکت شهرک های صنعتی، تشویقات و تخیففات درنظر گرفته شده،۹۰ درصد جرایم این تعداد واحد صنعتی معادل چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال  بخشیده شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان همچنین  از تمدید دستورالعمل اعطای مشوقات به واحدهای صنعتی و صنفی( تولید، توزیعی و خدماتی) تا پایان سال ۹۵ در شهرک ها و نواحی صنعتی  خبر داد.

وی یادآور شد: تمدید دستورالعمل مذکور پس از طرح در هیئت مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و تصویب آن برای اجرا به تمامی استان ها ابلاغ شد.

وی افزود: تمدید این دستورالعمل در راستای حمایت از تمامی واحدهای صنعتی و صنفی دارای قرارداداد حق بهره برداری از زمین، اعیانی و تاسیسات در شهرک ها و نواحی صنعتی کشور صورت گرفته است.

خلیل زاده ادامه داد: بر این اساس واحدهای مستقر در شهرک ها و نواحی  صنعتی اعم از اراضی صنعتی، صنفی، بنگاههای خدمات عمومی انتفاعی، واحدهای فناوری و کسب و کار و واحدهای کارگاهی و صنفی که مشمول پرداخت تعدیل بدهی های معوق  بوده و تاکنون موفق به پرداخت بدهی خود نشده اند می توانند از تخفیفات و مشوق های این دستورالعمل بهره مند شوند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۱۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۷:۲۶ ق.ظ

دیدگاه