مدیرکل راه وشهرسازی استان گلستان از برگزاری دومین جلسه کمیسیون ماده پنج شهر گرگان با حضورمعاون عمرانی استاندار گلستان خبر داد .

مدیرکل راه وشهرسازی استان گلستان از برگزاری دومین جلسه کمیسیون ماده پنج شهر گرگان با حضورمعاون عمرانی استاندار گلستان خبر داد .

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان: مهندس حسین محبوبی مدیرکل راه وشهرسازی استان گلستان در گفتگو باپایگاه خبری این اداره کل بیان داشت تغییر کاربری، افزایش ، کاهش تراکم ، افزایش سطح اشغال ملک ، ساختمان و بررسی ضوابط و مقررات حوزه مسکونی طرح تفصیلی شهرگرگان ازجمله مواردی بود که در این جلسه به بحث و بررسی گذاشته و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

دبیر کمیسیون ماده پنج استان گلستان یادآورشد در این جلسه، رئیس  شورای شهر و شهردارگرگان و شهرداران مناطق گرگان نیزحضور داشتند .

این جلسه با حضورمعاون عمرانی استاندار گلستان و سایر مدیران کل عضو این کمیسیون  در محل سالن جلسات استاندارگلستان برگزار شد.

کمیسیون ماده ۵ قانون تاسیس شورایعالی شهرسازی و معماری ایران کمیسیونی است برای بررسی و تصویب طرح تفصیلی و تغییرات بعدی آن که به ریاست استاندار محترم و در غیاب ایشان معاون محترم امور عمرانی استانداری بعنوان قائم مقام و دبیری مدیرکل راه و شهرسازی تشکیل می شود و معاونت شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی نیز مسئولیت دبیرخانه این کمیسیون را بر عهده دارد.

هم استانی های گرامی متوانند جهت اطلاع از آخرین مصوبات کمیسیون ماده ۵به پایگاه خبری اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان به نشانی www://golestanrud.ir مراجعه فرمایند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۸:۲۵ ق.ظ

دیدگاه