مهندس شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان خبر داد: با طرح ره نگاشت ظرف ۵سال آینده شرکت پیشرو در جوزه دیجیتال می شود

مهندس شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان  به مناسبت دهه فجر در نشست خبری با اصحاب رسانه استان شرکت کرد و ضمن تبین برنامه های مخابرات استان به سوالات خبرنگاران حاضر در جلسه پاسخ دادند. مهندس شهمرادی گفت : با طرح ره نگاشت ظرف ۵سال آینده شرکت پیشرو در جوزه دیجیتال می شود

وی اعلام کرد:  به مناسبت دهه مبارک فجر و با حضور دکتر واعظی وزیر ارتباطات ۱۱۴ طرح وپروژه مخابراتی با اعتباری بالغ بر ۴۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید که پروژه های تجهیز سایت های همراه اول به فناوری G 3و۴G از آن جمله اند که با تکمیل آنها تا پایان سال تمامی شهرهای استان مجهز به این فناوری خواهند شد
مدیر مخابرات منطقه گلستان ضمن اعلام این مطلب افزود: اتمام این پروژه انقلابی بزرگ در توسعه ICT استان خواهد بود .
مهندس غلامعلی شهمرادی با اشاره به آغاز برنامه « ره نگاشت» از سال ۹۵ در مخابرات ایران، اساس اجرای تمامی فعالیت ها در مخابرات را این برنامه تحول دانست ونتیجه ونهایت  اجرای آنرا تبدیل مخابرات به یک شرکت پیشرو در ارائه خدمات یکپارچه دیجیتال و تمام IP  وIT   در سال ۱۴۰۰ عنوان کرد .
مجازی سازی وحاکمیت نرم افزار ، تبدیل سرویس های ارائه شده از مکالمه معمولی به سمت خدمات الکترونیکی وهمه جا وهمه وقت در خدمت مشتری بودن حاصل اجرای این برنامه است که در این ۵ سال به دنبال آن هستیم.
وی با اشاره به پیشرفت مخابرات منطقطه گلستان گفت : در بسیاری از شاخص ها هم اکنون جزء ۱۰ استان برتر کشور هستیم وعلی رغم اینکه رقبا تبلیغات گول زننده ای دارند ۶۰ درصد بازار اینترنت در دست ماست .
مدیر مخابرات منطقه گلستان اضافه کرد: در حوزه کیفیت، سرمایه گذاری خوبی در یک سال گذشته انجام شده ونسبت به قبل محصولات با کیفیت تری در اختیار مشتریان  قرار می دهیم.
مهندس شهمرادی در خصوص برنامه های در دست اقدام در بخش توسعه دیتای استان سخن گفت وافزود : افزایش کیفیت سرویس ، واگذاری سرعت ۲۰ مگابایت بر ثانیه با فناوری ADSL ، سرعت های بین ۲۰ تا ۵۰ مگابایت بر ثانیه با فناوری VDSL وبرای متقاضیان سرعت بالای ۵۰ مگابایت بر ثانیه بستر سازی وتعویض بستر انجام خواهد شد وی در همین زمینه از بستر سازی ۱۸ هزار پورت در گرگان وگنبد روی بستر فیبرنوری خبرداد.
وی افزود:ایجاد چتر وای فای از برنامه های مهم دیگر است که هم اکنون در ۴ نقطه از شهر گرگان اجرا شده ومردم بزودی می توانند در این مناطق از اینترنت بی سیم استفاده کنند که بنا داریم در کل استان این فناوری را ایجاد نماییم.
مدیر مخابرات منطقه گلستان در پایان از مخابرات به عنوان محور توسعه نام برد که می تواند در بحث صنعت واشتغال هم راستا با اقتصاد مقاومتی عمل کند وگام های خوبی بردارد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۳:۳۰ ب.ظ

دیدگاه