مهندس حسینی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای در نشست کمیته اطلاع رسانی :برنامه نقالی با تن پوش بی بی ناهید در ۱۴ شهرستان اجرا شود

کدخبر؛۶۵۱۹۹

البرز گلستان /به گزارش روابط عمومی شرکت آّب منطقه ای گلستان، در این جلسه مهندس سید محسن حسینی مدیر عامل شرکت اظهار کرد: همکاران و مدیران شرکت در زمینه خبر توجه جدی تری داشته باشند و تعداد خبرهای کمی وکیفی به مراتب باید در نیمه دوم سال بیشتر باشد و مکاتبات لازم در خصوص خبر با معاونت ها و واحدها انجام شود.

مهندس حسینی افزود: برنامه نقالی با تن پوش بی بی ناهید در ۱۴ شهرستان اجرا شود و برای تسهیل در کار در شهرستان هایی که اداره وجود دارد ، این برنامه در ادارات انجام شود وبرای بقیه شهرستان ها نیز با همکاری مدیران امور تدبیری اندیشیده شود.

وی بیان کرد: در بخش موزه علی آبادکتول و ساختمان ملی آموزش مجوزهای باقی مانده پیگیری شود و قراردادهای حوزه روابط عمومی از محل طرح نیز پیگیری شود.

معصومه لولایی مدیر روابط عمومی شرکت نیز در این جلسه با ارائه گزارش سه ماهه دوم سال در بخش اطلاع رسانی گفت: حدود ۳۵۰ خبر از ابتدای سال تاکنون در حوزه عملکرد شرکت انجام شده است و تلاش می شود در نیمه دوم سال این تعداد خبرها افزایش یابد..

وی در ادامه گزارش حوزه قراردادهای روابط عمومی از محل طرح، بنرهای سه ماه دوم و بقیه فعالیت های روابط عمومی را ارائه داد.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۱ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۶ ق.ظ

دیدگاه