نیک نیا مدیرکل تامین اجتماعی گلستان از کمک دولت به۱۱۰ هزار نفر درپرداخت حق بیمه استان خبرداد

البرز گلستان/ نیک نیا مدیر کل تامین اجتماعی استان گلستان از وجود  ٢۴٣ هزار و ۶٩۶  بیمه شده اصلی در این استان خبر داد و گفت: از این تعداد  ١١٠  هزار نفر از کمک های دولت  در پرداخت حق بیمه استفاده می کنند.

علی اصغر نیک نیا افزود: کارگران ساختمانی، رانندگان، قالیبافان، طلاب و روحانیون و اعضای هیات امنای مساجد از جمله بیمه شدگانی هستند که از کمک دولت در پرداخت حق بیمه استفاده می نمایند.

وی گفت: تعداد چهار هزار و ٣٨۵ نفر از بیمه شدگان تأمین اجتماعی که از کمک های دولت استفاده می کنند طی یک سال گذشته و با وجود مشکلات و تنگناهای مالی دولت تدبیر و امید به جمع بیمه شدگان اضافه شده اند.

نیک نیا  خاطر نشان کرد: هم اکنون ۴٣  هزار و ٩۴٠  کارگاه فعال در استان گلستان وجود دارد  که در این کارگاه ها مجموعا ١۶٠ هزار و ۵٩٠ بیمه شده اصلی مشغول فعالیت هستند که با  ٢٧٨ هزار و ٢٣٠  بیمه شده تبعی آنان مجموعا  ۴۴٧ هزار و ۶۴٠  نفر از مردم این استان بیمه شده تأمین اجتماعی هستند.

مدیر کل تأمین اجتماعی گلستان همچنین در خصوص بودجه این اداره کل در سال ٩۵ گفت: کل بودجه ابلاغی تأمین اجتماعی استان در هشت ماهه امسال ۴ هزار و٢٣٠  میلیارد ریال بود

نیک نیا با بیان اینکه در سال جاری میزان افزایش حقوق بازنشستگان قابل توجه بوده است عنوان کرد: این استان دارای ٣۴ هزار و ۶٧٧ بازنشسته که با در نظر گرفتن افراد تبعی به  ٧٨  هزار و ۶٧٢   نفر می رسد و نیز ٣ هزار و٨٣٧  نفربیمه شده دیگر تأمین اجتماعی که مقرری بیمه بیکاری از تأمین اجتماعی دریافت می کنند.

مدیر کل تأمین اجتماعی استان گلستان در خاتمه از ارسال لیست بیمه شدگان گلستانی از سوی کارفرمایان به صورت اینترنتی خبر داد وگفت: در راستای طرح دولت الکترونیک هم اکنون   ٩۵ درصد لیست های بیمه بصورت اینترنتی به سازمان صورت می گیرد .

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱:۰۳ ب.ظ

دیدگاه