دکتر مهاجر رئیس سازمان جهادکشاورزی گلستان از پرداخت ۷۸۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برابر ۵۴٫۵ درصد وجه خرید به گندم‌کاران استان خبرداد

دکتر مختار مهاجر:رییس سازمان جهادکشاورزی‌ استان گلستان از خرید۱میلیون و۱۰۱هزار تن گندم و پرداخت۷۸۵میلیاردو۶۰۰میلیون تومان ۵۴٫۵ درصد وجه خرید به گندمکاران استان تاکنون خبر داد

البرز گلستان/دکتر مختار مهاجر  رئیس سازمان جهادکشاورزی استان ‌گلستان در دیدار با خبرنگاراندرباره میزان خرید محصول گندم از کشاورزان استان اظهار داشت: از زمان ابتدای برداشت و خرید گندم در استان، تاکنون یک میلیون و ۱۰۱ هزار تن گندم در استان گلستان از کشاورزان گندم کار استان خریداری شده است.

وی افزود: تاکنون ۷۸۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برابر ۵۴٫۵ درصد وجه خرید به گندم‌کاران استان گلستان به آنان پرداخت شده است.

مهاجر تصریح کرد: با برداشت گندم از مزارع استان گلستان، خرید تضمینی در بیش از ۱۰۰ مرکز در مناطق مختلف استان انجام می‌شود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان ‌گلستان تاکید کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال از سطح ۳۶۷ هزار هکتار، بیش از یک میلیون و ۳۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان استان گلستان خریداری شود.

مهاجر افزود: امسال گندم هر کیلوگرم به قیمت یک‌هزار و ۳۰۰ تومان خریداری می‌شود و پارسال با خرید یک میلیون و ۳۶۴ هزار تن گندم در گلستان توانستیم رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص دهیم و استان گلستان به صورت متوسط همه ساله حدود ۱۰ درصد گندم مورد نیاز کشور را تأمین می‎کند.

مهاجر اظهار داشت: کشاورزان با صبر و حوصله محصول خود را به مراکز خرید مجاز تحویل دهند و از فروش محصول به سودجویان خودداری کنند تا وجه کامل مشخص شده و تضمینی را دریافت کند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان ‌گلستان تاکید کرد: همه مراحل خرید و تحویل محصول توسط گروه‌های نظارتی که در مراکز خرید گندم‌ مستقر هستند تحت کنترل است.

وی اظهار داشت: کار خرید تضمینی گندم از ابتدای خرداد ماه در استان گلستان آغاز شده و تا پایان شهریور ادامه دارد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۲ ق.ظ

دیدگاه