نماینده ولی فقیه درگلستان دردیداربارئیس دانشگاه فنی وحرفه‌ای استان وهئیت همراه :دانشگاه فنی وحرفه‌ای مردمیدان عمل وکارتربیت وتحویل جامع می دهد

کدخبر:۵۳۱۹۴

دیدار رئیس  دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان گلستان و هیات همراه با نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان آیت الله نورمفیدی

به گزارش البرز گلستان گروه علوم/کشیری در ابتدای دیدار که با همراهی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای و یعقوبی ریاست دانشکده کردکوی صورت گرفت ، با تقدیم تندیس جشنواره ملی فرهنگی و هنری جهاد سپید به نماینده محترم ولی فقیه در استان ، اشاره کردند با برگزاری این جشنواره، الحمدالله توانستیم رسالت دانشگاه فنی و حرفه‌ای در تقدیر از زحمات کادر درمان با بیان هنر را به خوبی ارائه کنیم.
وی در ادامه افزود دانشگاه فنی و حرفه‌ای سعی دارد رسالت مهارت محوری خود را به عموم جامعه معرفی نماید و برگزاری این همایش ها ، در انجام این رویداد فرهنگی موثر هست.
ایشان در ادامه عنوان کردند الحمدالله ، امسال میزبانی بیست و نهمین جشنواره قرآن و عترت به دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان گلستان خواهیم بود و امیدوار هستیم با یاری خداوند متعال، این رسالت قرآنی که بدون شک یکی از مهمترین وظایف دانشگاه برای هدایت دانشجویان به سوی معارف عظیم قرآنی هست را به بهترین نحو برگزار کنیم.

در ادامه نماینده ولی فقیه آیت الله نور مفیدی افزودند امروزه جامعه به دانش و مهارت دانشگاه فنی و حرفه‌ای نیازمند بوده و بخش اعظمی از فعالیت های کشور متکی به مهارت این دانشگاه دارد. دانشگاه فنی وحرفه ای با آموزش مهارت درکنارآموزش های تئوری، دانشجویان وجوانان را آماده بازار کار می نماید و در واقع مرد میدان عمل وکار را تربیت وتحویل جامع می نماید.
وی با ابراز خرسندی از میزبانی جشنواره قرآن و عترت ، افزودند نسبت به این موضوع بسیار علاقمند بوده و برای مشارکت در برنامه های آن اعلام آمادگی کردند.

/انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۸ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۳:۴۷ ب.ظ

دیدگاه