استیری، فرماندار رامیان در قرارگاه خبری شهید همدانی اظهار کرد:در هفته دولت امسال ۴۱۵ پروژه عمرانی و طرح اقتصادی و اشتغالزا با ۱۸۲ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

کدخبر:۶۳۷۹۳

البرز گلستان/

مهدی استیری، فرماندار رامیان در قرارگاه خبری شهید همدانی اظهار کرد:در هفته دولت امسال ۴۱۵ پروژه عمرانی و طرح اقتصادی و اشتغالزا با ۱۸۲ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

وی افزود:از این تعداد، ۷۹ پروژه عمرانی و زیربنایی با ۱۲۳ میلیارد تومان و ۳۳۶ طرح در حوزه اقتصادی و اشتغالزا با ۷۱ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی ۴۱۱ نفر است.

استیری افزود:هفته دولت سال گذشته ۱۵۰ پروژه با ۸۴ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۱۱۳ نفر افتتاح و کلنگ زنی شده بود اما امسال در تعداد پروژه‌ها ۲۷۶ درصد، در میزان اعتبارات ۲۱۷ درصد و در تعداد اشتغال شاهد رشد ۳۶۴ درصدی هستیم.

فرماندار رامیان گفت:محور رامیان به سه راهی شاهرود در اولویت کاری ماست و در سفر دولت ۱۰ میلیارد تومان برای پروژه مصوب شد. ۳ کیلومتر اول این مسیر بهسازی آسفالت و ایمن سازی شده که در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: ساختمان ستاد انتظامی با ۳ میلیارد تومان، مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی با ۸.۵ میلیارد تومان اعتبار و همچنین آببندان لاله‌باغ با ۲.۵ میلیارد تومان در این هفته به بهره برداری می‌رسد.

استیری افزود:مخزن ۲ هزارمترمکعبی شهر خان‌ببین با ۹ میلیارد تومان اعتبار، مقاوم سازی و بهسازی بافت روستای پاقلعه رامیان با ۳ میلیارد تومان اعتبار و احداث مخزن ۱۰۰۰ مترمکعبی شهرک صنعتی رامیان در هفته دولت کلنگ زنی خواهد شد.

فرماندار رامیان خاطرنشان کرد:سفر دولت به استان در سفر اسفندماه گذشته ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای ۲۵ پروژه عمرانی و ۵۱۲ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه و بانکی برای شهرستان رامیان پیش بینی شد.

وی در باره مسکن ملی گفت:در طرح نهضت ملی مسکن ۳ هکتار زمین در شهر خان‌ببین، ۲.۹ هکتار در رامیان و در شهر تاتار نیز زمین برای ۳۲۱ متقاضی تامین شده اما در شهر دلند هنوز زمین تهیه نشده است. در ۱۹ روستای این شهرستان ۵۸ هکتار زمین منابع ملی تحویل شد و در ۱۱ روستا کارسازی انجام شده است و در بقیه روستاها اراضی موردنیاز را از طریق الحاق به بافت و توافق با مالکین تهیه خواهیم کرد.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۵ ق.ظ

دیدگاه