مهاجر معاون سیاسی و اجتماعی و امنیتی استانداری گلستان در ستاد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه ورزش و ستاد ساماندهی امور جوانان خبر داد: پیگیری، سماجت، مطالبه‌گری و دیده‌بانی شهروندان ، چهار مسیر زمینه‌ساز عمران و آبادانی کشور

کد خبر:۶۷۶۷۴

الیرز گلستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان بر لزوم قرار گرفتن اماکن ورزشی ادارات گلستان در اختیار عموم ورزشکاران تأکید کرد و گفت: این موضوع از مصوبات شورای ورزش استان است و مسئولان باید تابع این تصمیم باشند.

سیدعلی مهاجر در جلسه مشترک تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه ورزش و ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان گرگان با بیان اینکه مسئولان باید در خصوص عملکردهای خود از مردم استغفار کنند، اظهار کرد: برگزاری نشست‌ها با جوانان، هنرمندان، ورزشکاران و سایر اقشار جامعه باید تخصص محور باشد تا نتیجه مثبت دهد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان مطالبه‌گری را مهمترین راهکار برون‌رفت کشور از مشکلات برشمرد و خاطرنشان کرد: نباید با تندی رفتار کرد و باید طوری حرکت شود تا دشمن از مطالبه به حق اقشار مختلف جامعه سوءاستفاده نکند.

وی پیگیری، سماجت، مطالبه‌گری و دیده‌بانی شهروندان را چهار مسیر زمینه‌ساز عمران و آبادانی کشور دانست و تصریح کرد: باید در حوزه احداث سالن‌ها و اماکن ورزشی و حمایت از ورزشکاران برای اعزام به مسابقات یا تیم داری از ظرفیت خیرین استفاده شود.

 

لزوم قرار گرفتن اماکن ورزشی ادارات گلستان در اختیار ورزشکاران

 

مهاجر تدوین برنامه جامع برای دوره‌های چهار ساله پذیرش مسئولیت در هیئت‌های ورزشی را بسیار مهم دانست و افزود: متولیان هیئت ها با مدنظر قرار دادن ظرفیت ها و توان حضور ورزشکاران زیرمجموعه در عرصه‌های مختلف نسبت به دعوت از اسپانسر اقدام کنند.

 

وی با تأکید بر اینکه قرار گرفتن اماکن ورزشی ادارات در اختیار ورزشکاران از مصوبات شورای ورزش استان گلستان است و مسئولان باید تابع این تصمیم باشند، اضافه کرد: ورزشکاران به عنوان دیده‌بان استانداری از طریق اداره کل ورزش و جوانان پیگیر این موضوع باشند و از ظرفیت سالن‌های ورزشی سایر ادارات استفاده کنند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان هدف برگزاری جلسات شورای اداری هفتگی استاندار در سفر به شهرستان‌ها را بررسی نظام مسایل اقصی نقاط استان عنوان کرد و گفت: در این سفرها مسایل به شکل تخصصی مطرح و جمع‌بندی شده و سپس مصوبات با طراحی نقشه واحد برای اجرا ابلاغ می‌شود که برخی از مصوبات به حوزه ورزش اختصاص دارد.

 

گفتنی است، در این نشست تعدادی از رؤسای هیئت‌های ورزشی، ورزشکاران و جوانان گرگان مشکلات موجود در حوزه‌های مختلف ورزشی را مطرح و نظرات خود را در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ ورزش شهرستان تبیین کردند.

انتهای پیام

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۵:۲۹ ب.ظ

دیدگاه