محمدی مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری گلستان:ارزیابی ۶ ماهه مدیران کل استان ، در قالب ۱۰ شاخص از نیمه اول شهریورماه آغاز می‌شود

کدخبر:۶۳۸۸۷

البرز گلستان/هانی محمدی، مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری گلستان در قرارگاه خبری شهید همدانی اظهار کرد:از همه مدیران کل یک برنامه عملیاتی خواسته شد که ارزیابی آنها طبق دستور استاندار در دو بازه زمانی ۶ ماهه در طول سال انجام می‌شود.

وی افزود:این ارزیابی براساس همان برنامه عملیاتی و و سیاست‌های ابلاغی استاندار انجام می‌شود. ارزیابی ۶ ماهه اول امسال مدیران کل در قالب ۱۰ شاخص تعیین‌شده از نیمه اول شهریورماه آغاز می‌شود.

هانی محمدی بیان کرد:برای فرمانداران و مدیران ستادی نیز تکالیفی پیش بینی شده که شاخص‌های موردنظر به همه فرمانداری‌ها ابلاغ شده که ارزیابی ۶ ماهه اول از نیمه شهریورماه آغاز خواهد شد.واین دفتر مرجع حل اختلاف بین دستگاه‌های اجرایی است. همچنین در زمینه امور حقوقی نیز متولی پاسخگویی به دستگاه قضایی در صورت شکایت از استانداری، خواهد بود.

دی افزود:دفتر بازرسی استانداری در زمینه پیشگیری از فساد نیز از جمله در حوزه‌های آرد و نان، پیگیری موضوع خاموشی معابر و محورها و آببندان‌های غیرمجاز ورود جدی داشته است.ودر ۶ ماهه اول فعالیت استاندار، ۳۸ کارگروه برگزار شد که قرار شد مصوبات این کارگروه‌ها در سایت استانداری بارگذاری شود.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری گلستان تاکید کرد،:در سفر رئیس جمهور به استان در قالب سامد و میزهای خدمت حضوری ۴۵ هزار نامه با موضوعات کمک مالی، تقاضای وام، وام‌های خود اشتغالی و تقاضای اشتغال بوده است.و۵ هزار نفر شرایط لازم برای دریافت کمک‌های مالی بلاعوض را داشتند که در مرحله اول ۵ میلیارد تومان به حساب آنان واریز شد.و۱۱ هزار نفر متقاضی وام قرض‌الحسنه بودند که ۷۵ میلیارد تومان به ۴ هزار نفر از متقاضیان پرداخت شده است.و۳۵۹۵ نفر نیز برای دریافت وام‌های خوداشتغالی به صندوق کارآفرینی امید ارجاع شده است که تاکنون ۹ میلیارد تومان پرداخت شد.

محمدی گفت :از آذرماه پارسال تاکنون ۷۹ مدیرکل در سامد حضور پیدا کردند و ۵۰ هزار و ۳۹۳ نفر تماس گرفتند که از این تعداد ۸۱۹ نفر خدمت گرفتند.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۴:۳۵ ب.ظ

دیدگاه