سارا خسروی نائب رییس هیات سوارکاری گلستان ازچهارمین جشنواره ملی زیبایی اسب اصیل ترکمن به میزبانی شهرستان علی آباد خبرداد

کدخبر:۶۱۸۹۶

البرزگلستان/چهارمین جشنواره ملی زیبایی اسب اصیل ترکمن به میزبانی شهرستان علی آباد-استان گلستان با معرفی اسب‌های برتر پایان یافت.

نائب رییس هیات سوارکاری گلستان گفت:برگزاری موفق سومین دوره مسابقات زیبایی اسب پارسال در علی آبادکتول باشرکت۱۲۰راس اسب به همراه ۱۰۰شرکت کننده از ۱۲ استان کشور برگزار شده بودو امسال۱۷۶ راس اسب از ۱۴استان حضور یافتندکه شهر علی آباد کتول را بعنوان یک مدعی تازه در صنعت پرورش و نگهداری اسب در استان وکشور نشان می دهد.

سارا خسروی در ادامه افزود:پرورش و تولید اسب ترکمن در استان تبدیل به صنعت شده و برگزاری این جشنواره ها فرصت خوبی برای معرفی اسب های برتر است و می‌تواند کمک شایانی در توسعه پرورش اسبهای اصیل ترکمن و رونق اقتصادی منطقه شود.

وی بیان کرد:حضور پرشور بانوان در این جشنواره نشان از علاقه مندی آنان نسبت به سوارکاری ونگهداری اسب است.

نائب رییس هیات سوارکاری استان گفت:هیات سوارکاری استان در جهت فراهم کردن شرایط حضور بانوان در باشگاه های سوارکاری مجوزدار اعلام آمادگی می کند و در راستای استعدادیابی در این ورزش با همکاری کمیته همگانی هیات قصد شناسایی افراد با استعدادو علاقمند به این رشته ورزشی را دارد.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۶:۲۹ ب.ظ

دیدگاه