سرهنگ”علی‌اکبر جاویدان”رئیس پلیس گلستان:با استقرار ایستگاه پلیس در سواحل، امنیت بسیار خوبی برای مسافران تامین شده است

البرز گلستان/سرهنگ”علی‌اکبر جاویدان”رئیس پلیس گلستان با بیان اینکه استان گلستان به دلیل برخورداری از طبیعت بسیار زیبا و سواحل آرام دریای خزر یکی از استان‌های پرتردد و مسافرخیز کشور است، گفت: وجود قومیت‌ها و تنوع آداب و رسوم در بین اقوام مختلف، خود دلیلی بر افزایش جذب مسافر در این استان است.

وی سواحل زیبای بندرترکمن و بندرگز را از جمله مناطق گردشگری استان عنوان کرد و اظهار داشت: همه ساله خیل بی‌شماری از مسافران از اقصی نقاط کشور از سواحل زیبای این دو شهر دیدن می‌کنند.

سرهنگ جاویدان برقراری امنیت در سواحل را از جمله ماموریت‌های پلیس دانست و بیان داشت: با استقرار ایستگاه پلیس در سواحل، امنیت بسیار خوبی برای مسافران تامین شده است.

رئیس پلیس گلستان اقدامات فرهنگی و مذهبی، برپایی نماز جماعت و توزیع بسته‌های فرهنگی را از جمله اقدامات تعاملی پلیس با سایر سازمان‌های فرهنگی برشمرد و افزود: استفاده از ظرفیت بسیج مردمی نیز یکی دیگر از فعالیت های پلیس در راستای ارتقاء فرهنگ عمومی در بین مسافران بوده است.

وی اضافه کرد: انتظار پلیس از شهروندان به‌خصوص مسافران تابستانی این است که شئونات اسلامی و اخلاقی را رعایت کرده و در تامین امنیت بهتر به پلیس کمک کنند.

فرمانده انتظامی گلستان با بیان اینکه در اجرای این طرح با یک هزار و ۵۱۵ فقره آلودگی صوتی وسایل نقلیه در سواحل برخورد قانونی شد، اظهار کرد: در همین راستا با ۶۸۷ دستگاه خودرو به دلیل استفاده از شیشه دودی برخورد قانونی و پنج دستگاه خودرو نیز به همین دلیل روانه پارکینگ شد.

سرهنگ جاویدان با اشاره به اینکه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی پلیس تا پایان شهریورماه در سطح استان ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: شهروندان هرگونه ناهنجاری های اجتماعی را در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۵:۴۶ ب.ظ

دیدگاه