تجلیل مدیرآموزش وپرورش ورئیس انجمن اولیاء ومربیان شهرستان کردکوی ازپیشکسوتان فرهنگی به مناسبت روزمعلم

کدخبر:۵۱۵۴۹
بمناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم:
مدیرآموزش و پرورش و رئیس انجمن اولیاء و مربیان شهرستان کردکوی از پیشکسوتان فرهنگی شهرستان کردکوی تجلیل کردند
به گزارش البرز گلستان گروه فرهنگ / با حضور قربان رایجی مدیرآموزش و پرورش شهرستان کردکوی،صالح اافتخاری مدیر مسئول سایت البرزگلستان و رئیس انجمن اولیاء و مربیان شهرستان کردکوی با حضور در کانون بازنشستگان کردکوی از پیشکسوتان فرهنگی شهرستان کردکوی تجلیل کردند
مسئول کانون بازنشستگان فرهنگی شهرستان کردکوی ضمن تبریک هفته گرامیداشت مقام معلم گفت:آموزش و پرورش بستر توسعه پایدار و فرهنگیان از نیروهای ارزشمند این سیستم اداری بزرگ می باشند و دراین بین پیشکسوتان فرهنگی با تجارب رزنده از قابلیت ها و ظرفیت های بارزش ی هستتند که از توانمندی های آن می توان بهره برد.
کیانی گفت: توجه به این قشر با ارزش با توجه به کهولت سن برخی از اعضاء اهمیت ویژه ای دارد.اهتمام وتوجه به تخصیص وام های ضروری به این قشر خصوصا بیماران صعب العلاج و خانواده هایی که فرزندان دانشجو ودرشرف ازدواج دارند.توجه به بیمه این قشر ،توجه به طرح مسکن ملی وانتقال خواسته ها از مجاری قانونی و…مهم است.
وی همچنین: از صالح افتخاری مدیر مسئول گروه خبر البرزگلستان و رئیس انجمن اولیاء و مربیان شهرستان کردکوی بابت پیگیری امورات بازنشستگان با ظرفیت های رسانه ای تقدیر و تشکر کرد.
قربان رایجی مدیرآموزش و پرورش شهرستان کردکوی گفت: فرهنگیان علیرغم زحمات بالا و برخورداری اندک قشری ارزشمند با تجارب ارزشمند هستند وما در مواقع ضرور و هم در دیگر امورات از تعامل با آنان بهره مند هستیم.
وی درادامه افزود: ضمن اینکه اعتقاد به کمک به امور فرهنگیان دارم اما متاسفانه ما بشکلی آموزش دیده ایم که همواره درامور فردی موفقیم ولی در امور تیمی و گروهی کمتر توفیق داریم وتوفیق به موفقیت در امور جمعی برای حل مشکلات عدیده پیشکسوتان و بازنشستگان عزیز باید مورد توجه قرارگیرد.
رایجی گفت: پیشنهاد من درقالب ایجاد گروهی همدل و همراه در جهت سرمایه گزاری وایجاد بنگاههای تولیدی و بکار گیری قشر فعال در این عرصه و ایجاد ثروت وحل مشکل و بهره گیری از فرصت های موجود در لایه های قانونی متمرکز است و علارغم تلاش توفیق کمتر بوده است.
وی دراین جلسه پیگیری اموری بازنشستگان با اولویت و انتقال آن به مدیران بالا دستی را از اولویت های خود بیان نمود.
درانتها ازپیشکسوتان و بازنشستگان کانون شهرستان کردکوی با اهداء لوح سپاس تقدیر و تشکر بعمل آمد.

/ انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۰ ق.ظ

دیدگاه