ربیعی معاون استاندار گلستان از معرفی۲۵۲ طرح با درخواست تسهیلات ۴۲۴ میلیارد تومان به بانک های عامل استان خبرداد

البرز گلستان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، محمود ربیعی در  پنجمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال‌جاری اظهار داشت: منابع بانک‌های استان به ۱۳ هزار میلیارد و ۴۰۰ میلیون افزایش داشته که رشد ۱۱ درصدی را به همراه داشته است.

وی افزود: برنامه‌محوری دستگاه‌های اجرایی باید در سال ۹۷ توسعه یابد و برنامه‌ریزی‌ها با هدف رشد اقتصادی، رونق تولید و افزایش اشتغال مدنظر باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار گلستان با اشاره به اینکه وحدت، همدلی و کمک به صنایع داخلی از طرف بانک‌ها مورد توجه جدی قرار گیرد، خاطر نشان کرد: به ۲۵ واحد برای نوسازی و بازسازی ۶۲ میلیارد تومان تا اکنون پرداخت شده که در این زمینه گلستان رتبه چهارم کشور را داراست.

ربیعی با اشاره به اینکه منابع استان ۲۶ درصد افزایش یافته، افزود: نسبت منابع کل کشور که ۲۰ درصد بوده که استان با ۶ درصد افزایش از نرم کشوی جلوتر است.

وی با بیان اینکه مصارف استان ۱۱٫۷ درصد افزایش داشته است، یادآور شد: تاپایان اردیبهشت رشد منابع نیز یک درصد بالا رفته است که تلاش مسئولان را نشان می‌دهد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار گلستان تصریح کرد:تاکنون ۲۵۲ طرح با درخواست تسهیلات ۴۲۴ میلیارد تومان به بانک های عامل استان معرفی شده است و امیدواریم بانک‌ها همکاری لازم را در ارائه تسهیلات داشته باشند.

ربیعی با تاکید بر اینکه بانک‌ها قوانین در نظر گرفته شده را رعایت کنند افزود: یک‌هزار و ۱۰۲میلیارد تومان در سال ۹۶ و ۹۷ به بنگاه‌های بزرگ و کوچک استان پرداخت شده که از این جهت گلستان رتبه پنجم کشور را کسب کرده است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۱ ق.ظ

دیدگاه