سبطی شهردار گرگان: مدت زمان رسیدگی به پرونده ها به کمتر از ۱۰ روز رسید

کدخبر؛۶۰۱۰۴

البرز گلستان/

شهردار گرگان: مدت زمان رسیدگی به پرونده ها به کمتر از ۱۰ روز رسید

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، مهندس محمدرضا سبطی روز پنجشنبه در آیین دیدار دکتر زنگانه استاندار گلستان با اعضای شورای اسلامی و مدیران شهرداری گرگان اظهار داشت: از نخستین روزهایی که در خدمت شهروندان عزیز گرگانی هستیم تلاش کردیم اصلاحاتی در حوزه نظام اداری و تسریع در امور خدمت رسانی به مردم را در دستور کار قرار دهیم.

سبطی با اشاره به تشکیل پیشخوان خدمت بیان کرد: برخی پرونده هایی که به مدت های طولانی انباشته شده بودند با تشکیل پیشخوان خدمت با حضور تمامی مدیران ارشد شهرداری مورد رسیدگی قرار گرفتند و مدت زمان رسیدگی به آنها به حدود ۱۰ روز کاهش یافت.

وی در ادامه از افتتاح پروژه زیرگذر افسران – انجیراب، ساماندهی کارگران فصلی، نهضت آسفالت، توجه به عدالت عمرانی در محلات و منطقه شمال شهر، تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی، تفاهمنامه همکاری با بانک شهر و پرداخت ۸۰ درصد بدهی های ادوار گذشته مدیریت شهری به عنوان بخش مهمی از فعالیت های دوران مدیریتی خود نام برد.

شهردار گرگان اظهار داشت: گرگان در بین شهرهای شمالی و حتی کشور جزو پاکیزه ترین شهرهاست و در حوزه فضای سبز و زیباسازی تحولات بسیار خوبی ایجاد شده است.

سبطی تصریح کرد: بودجه امسال شهرداری گرگان ۱۵۰۰ میلیارد تومان است که امیدوارم با حمایت استاندار محترم، مدیران استانی و اعضای شورای اسلامی شهر بتوانیم به درآمد پایدار شهری دست پیدا کنیم.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۴ ق.ظ

دیدگاه