سلطانی مسئول روابط عمومی استاندارد گلستان:وظیفه مسئولین یک سازمان درقبال کارکنان، تامین امنیت شغلی، امنیت اقتصادی و روانی آنان می باشد

کدخبر:۵۳۰۱۶
در نشست صمیمانه رییس و معاونین سازمان ملی استاندارد ایران با نمایندگان استاندارد استانها

 به گزارش البرز گلستان گروه اقتصاد/مسئول روابط عمومی استاندارد گلستان به نمایندگی از مدعوین، به طرح مسائل عمومی و مبتلا به ۳۱ استان پرداخت.

فرشته سلطانی با اشاره به خط فقر مسکن، خط فقر غذا و خط زندگی، وضعیت معیشت بسیاری از کارکنان استاندارد را در استانها، وضعیتی نامطلوب دانست و این وضعیت را مانع شکل گرفتن هویت و حمایت سازمانی برای کارکنان دانست.

وی همچنین به راهکارهایی برای بهبود این وضعیت اشاره کرد و در ادامه خواستار تغییر و ارتقاء ساختار سازمانی و جذب نیروی انسانی به فراخور قانون جدید استاندارد شد.

سلطانی وظیفه مسئولین یک سازمان را در قبال کارکنان، تامین امنیت شغلی، امنیت اقتصادی و امنیت روانی آنان دانست و بر تبدیل وضعیت نیروهای حجمی شرکتی و قراردادی تاکید کرد.

وی اظهار امیدواری کرد سازمان بیشتر شنوای حرفها و پذیرای ایده های جدید همکاران خود در استانها باشد و هرگز شاهد تبعیضی از نوع مرکز_پیرامون، بین سازمان استاندارد و استانها نباشیم.

رئیس و معاونین سازمان پس از استماع مسائل طرح شده و پاسخگویی به آن، قول مساعد به ادامه این نشست در ماههای آتی، جهت ارائه گزارش اقدامات انجام شده در خصوص دغدغه های مطروحه را دادند.

 

/ انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۰۳ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۳:۰۹ ب.ظ

دیدگاه