فرماندار علی ابادکتول از افتتاح و کلنگ زنی ۱۶۳ میلیارد تومان پروژه در دهه فجر خبر داد

کد خبر ۵۸۶۳۸:

البرز گلستان/فرماندار علی ابادکتول:افتتاح و کلنگ زنی ۱۶۳ میلیارد تومان پروژه در دهه فجر/۱۴۰ فرصت شغلی جدید ایجاد می شود

احمدی از افتتاح و کلنگ زنی ۹۸ پروزه عمرانی و طرح اقتصادی با بیش از ۱۶۳ میلیارد تومان اعتبار و سرمایه گذاری به مناسبت ایام دهه فجر در شهرستان علی ابادکتول خبر داد.، احمدی در نشست با ستاد خبری دهه فجر استان گلستان اظهار کرد: مردم در نظام اسلامی هم باید از خدمات برخوردار شوند و هم از اقداماتی که انجام می شود، اطلاع پیدا کنند و دهه فجر فرصت خوبی برای تبیین این دستاوردها و اقدامات است.

فرماندار علی ابادکتول با تاکید بر تقویت گفتمان امیدافرینی در جامعه  گفت: دولت سیزدهم همه همت و تلاش خود را برای خدمت صادقانه به مردم به کار گرفته که این موضوع سبب امیدواری مردم شد.

وی بیان کرد: علاوه بر برنامه های فرهنگی، اجتماعی، هنری، قرآنی و غیره برخی از پروژه های عمرانی و اقتصادی نیز ایام دهه مبارک فجر کلنگ زنی و افتتاح می شود. برهمین اساس قرار است ۹۸ پروژه عمرانی و طرح اقتصادی و اشتعالزا به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب افتتاح و عملیات اجرایی تعدادی از آنها نیز آغاز خواهد شد.

احمدی افزود: اعتبار و سرمایه گذاری انجام شده در این پروزه ها بیش از ۱۶۳ میلیارد تومان است که با بهره برداری از طرح های اقتصادی در شهرستان برای بیش از ۱۴۰ نفر فرصت شغلی جدید ایجاد می شود.

افتتاح مخزن ۵۰۰ مترمکعبی اب در روستای روستای رحمت اباد، افتتاح ساختمان توانمندسازی بانوان، آغاز عملیات اجرایی زیرسازی و آسفالت جاده دانشگاه آزاد و تعریض بخشی از این جاده، افتتاح سردخانه میوه، کلنگ زنی گلخانه تولید سبزی و صیفی، افتتاح کارخانه خوراک دام و غیره بخشی از پروژه های شهرستان علی آبادکتول در ایام دهه فجر است

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۷:۴۹ ب.ظ

دیدگاه