دکتر گلفیروزی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان دردیدار با فعالین فرهنگی و اجتماعی استان :فعالیت های بهداشت و درمان جهادی و شهادتی است/ نشست و مشورت با نخبگان و رسانه هابایدمستمر باشد

کدخبر:۵۹۷۰۴

البرزگلستان/دکتر گلفیروزی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان به اتفاق دکتر جمال زاده معاون ومشاور اجرایی دکترایروانی مشاوردرمان و بهداشت  در نشست با گروه فرهنگی و اجماعی و رسانه استان گلستان که با حضور فعالین این عرصه اظهار کرد: این حمایت های شما وظایف مارا سنگین تر کرده است ضمن آنکه وظایف و انگیزه مارا بیشتر میکند.

وی افزود:فعالیت های ما یک فعالیت جهادی و شهادتی است صحبت های شما موجب میشود رسالت خدمتگزاری به مردم به نحو شایسته انجام بدهیم.
وی تاکید کرد:این جمع جلسات با حضور نخبگان و رسانه هامستمر باشد و دوستان زحمت بکشند برنامه ریزی کنند  ومشورت از نظر من یعنی استفاده از مشورت رایگان از دیگران
یک انرژی بسیار زیاد با یک انگیزه و زمان زیاد در عرض یک دقیقه به ما منتقل میشود.

وشرایط ایجاد میکند از مشورت استفاده کنیم و استقبال کنیم.

دکتر گلفیروزی در ادامه افزود بحث آنژیوگرافی کردکوی با توجه به اینکه آنژیوگرافی قبلی برون سپاری بوده است و آنژیوگرافی خریداری شده ودر بینارستان کردکوی نصب شده است که آنرا هم ما تدارک دیده ایم و زمان زیادی برای راه‌اندازی آن طول نخواهی کشید.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان خاطرنشانکرد:با توجه به مشکلات کشوری در مورد آمبولانس ده دستگاه وارد کشور شد و حدود هشت میلیارد برایمان هزینه داشت. باتوجه به داشته هایی که داریم و شرایطی که در کشور ما حاکم هست و ما سعی کردیم کوتاه ترین راه حل را درنظر بگیریم.

وی  ضمن حمایت و قول سرکشی از کانون بازنشستگان دانشگاه  گفت: بازنشستگان صاحبان تجربه هستند که می توانند با ارائه تجربیات خود به سلزمان کمک کنند.

وی همچنین در راستای کمک به مراکز بهداشتی ودرمان استان ابراز امیدواری کرد با حضور میدانی در شهرها نسبت به رفع مشکلات برنامه ریزی کنند.

قبلا سخنان دکتر گلفیروزی دکتر جمالزاده و دکتر ایروانی حجت السلام دیندار حاج آخوند احمدی نیا و گروه‌های این مجموعه سخنان و مطالب خود رابیان کردند.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۸:۱۷ ب.ظ

دیدگاه