معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی گلستان ازشتاب بیشتر پروژه تعریض محور کردکوی _ بندرترکمن در سال ۹۷ خبر داد.

 

معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی گلستان ازشتاب بیشتر پروژه تعریض محور کردکوی بندرترکمن در سال ۹۷ با پیگیریهای بعمل امده در سطح استان و ملی این اداره کل و مصوبه اخیر این پروژه در سفر ریاست محترم جمهور به استان خبر داد.

به گزارش البرز گلستان به نقل از  اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان ” علی اکبر شاهینی ” دراین رابطه به پایگاه اطلاع رسانی این اداره کل گفت : احداث بزرگراه حدفاصل شهرستانهای کردکوی  بندر ترکمن از پروژه های مهم زیر ساختی در استان است که درصدد هستیم درسالجاری در صورت تخصیص اعتباربموقع آن را تکمیل وبه بهره برداری برسانیم.

معاونت مهندسی و ساخت راههای استان گلستان عملیات اجرایی این پروژه را شامل تکمیل بیس وساب بیس ،تعریض ابنیه فنی (پل ها و آبروها)واسفالت باند رفت وبرگشت محورموجود ذکر نمود.

این مقام مسئول اظهار داشت :تا کنون ۷۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی برای این پروژه هزینه شده و بطور میانگین ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای اتمام این پروژه ۱۸۰میلیارد ریال مورد نیاز می باشد.

شاهینی افزود:حجم ترافیک بالا ،کاهش زمان سفر و صرفه جویی در سوخت و افزایش ضریب ایمنی و کاهش تصادفات را از جمله دلایل اجرای این پروژه می باشد

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۹ ق.ظ

دیدگاه