دکتر زارع رئیس بیمارستان آل جلیل آق قلا:باتحویل دستگاه سی تی اسکن به بیمارستان بزودی مردم آق قلا شاهد راه اندازی آن خواهندبود

کدخبر:۵۴۸۲۹
رئیس بیمارستان آل جلیل آق قلا، بیمارستان اق قلا جز ۴بیمارستان آموزشی در استان می باشد.

به گزارش البرز گلستان/ دکتر «محمد رضا زارع» در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان، اظهار کرد: این بیمارستان قبل از شروع کرونا، دارای ۵ تخت آی سی یو بود و در حال حاضر به ۱۴ تخت افزایش یافته است.

وی افزود؛از آغاز اپیدمی ویروس کرونا، ۲ هزار و ۷۱۷ بیمار در این بیمارستان بستری شدند و در حال حاضر ۳۶ بیمار کرونایی بستری هستند و ۱۳ نفر نیز به سایر مراکز انتقال داده شده ضمن آنکه از ابتدای اسفند ۹۸ تاکنون ۳۰۷ نفر از شهروندان آق قلایی مبتلا به کرونا، فوت کردند.

رئیس بیمارستان آل جلیل آق قلا با بیان اینکه تعداد تخت های مصوب این بیمارستان ۱۱۵ تخت بود بیان کرد:این تخت ها الان به ۱۲۵ تخت رسیده و ما بدنبال ۱۵۰تایی کردن تخت های مصوب در این بیمارستان هستیم.

وی افزود: ما در این  بیمارستان بدنبال مطرح کردن آن در سطح استان و کشور می باشیم ضمن آنکه آماده پذیرش بیماران خارج از کشور هستیم/

دکتر زارع ضمن تقدیر از حمایت نیکوکاران آق قلایی در جهت کمک مادی و معنوی به بیمارستان گفت : ما در این مدت توانستیم بعد از ۵سال آسانسور بیمارستان را تعمیر و تجهیزات جدیدی پزشکی را به این بیمارستان اضافه کنیم.

وی همچنین  از زخدمات کلیه دستگاههای اجرایی و مردمی و ارتش که در ایام شدت کرونا با در اختیار گذاشتن تخت های ارتش برای استفاده بیماران کرونایی تشکر کرد.

دکتر زارع مدیریت بیمارستان آل جلیل از تلاشهای بی دریغ و دلسوزانه دکتر منتظری و مهندس سنگدوینی نمایندگان محترم مجلس، دکتر حق شناس استاندار محترم گلستان و دکتر فاضل ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی در راستای تحویل دستگاه سی تی اسکن تقدیر و تشکر کرد.

 

 

 

/انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۷:۴۶ ب.ظ

دیدگاه