مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان گلستان در بازدیداز دفتر گروه خبر البرز گلستان به مناسبت روز خبرنگار: روز خبرنگارمناسبتی است مغتنم برای تجلیل از خدمات همه خبرنگاران متعهد و دلسوز

کدخبر:۵۴۱۵۳

البرز گلستان/به مناسبت روز خبرنگار براری مدیر صندوق بازنشستگی کشور استان گلستان از دفتر گروه خبر البرز گلستان به اتفاق مکاری مدیر روابط عمومی صندوق بازدید بعمل آورد.

براری در این بازدید اظهار کرد:۱۷مرداد ماه که به مناسبت شهادت شهید محمود صارمی، خبرنگار شهید خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران ، روز خبرنگار نامگذاری شده است در حقیقت یادآور فرصتی است گران بها برای پاسداشت مقام شامخ انسان های فرهیخته ای که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به آحاد جامعه جان خود را تقدیم کردند و مناسبتی است مغتنم برای تجلیل از خدمات همه خبرنگاران متعهد و دلسوز کشورمان که با تیغ برّان قلم، با سفیران یأس و دروغ و تباهی در ستیزند و پا به کارزار جنگ نرم با دشمنان انقلاب اسلامی نهاده اند.

وی درادامه گروه خبر البرز گلستا ن را از رسانه های حامی پیشکسوتان در استان و کشور دانست و حمایت برنامه های حمایتی از  بازنشستگان را از برنامه های اصلی این دو رسانه دانست.
براری ابراز امیدواری کرد رسانه های استان با حمایت از برنامه های رفاهی و حقوقی صندوق بازنشستگی از این صاحبان خرد و اندیشه حمایت کنند.
/ انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۵:۴۷ ب.ظ

دیدگاه