ییلاقی معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر گلستان ازاستقرار تیم اعزامی نذر آب هلال احمر گلستان در استان هرمزگان خبر داد

کدخبر:۵۴۶۸۵
استقرار تیم اعزامی نذر آب هلال احمر گلستان در استان هرمزگان

تیم نذر آب هلال احمر گلستان به منظور ارائه خدمات معیشتی، بهداشتی و آموزشی به شهرستان میناب در استان هرمزگان اعزام شد.

به گزارش البرز گلستان به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، محمد حسین ییلاقی با اعلام اقدامات انجام کرده در نخستین روز استقرار در هرمزگان گفت: به منظور ارائه خدمات، بهداشتی، معیشتی و آموزشی و کمک به رفع کم آبی در قالب طرح ملی نذر آب۴ به مناطق محروم بخش سندرک شهرستان میناب استان هرمزگان اعزام شد.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر گلستان افزود: رفع بخشی از تنش آبی فراوان در منطقه و کمک به محرمیت زدایی با مشارکت و تعامل خیرین داوطلب و نیک اندیش گلستان از اهداف حضور در مناطق محروم بخش سندرک شهرستان میناب استان هرمزگان است.

وی توضیح داد: توزیع تانکر های آب، بسته های معیشتی و بهداشتی، لوازم التحریر ویژه کودکان، اهدایی خیرین داوطلب ‌و ارائه آموزش های امدادوکمکهای اولیه در قالب خانه های هلال، از جمله اقدامات کاروان اعزامی استان گلستان در قالب طرح ملی نذر آب۴ است.

ییلاقی ادامه داد: تیم اعزامی هلال احمر گلستان در نخستین روز از استقرار در منطقه سندرک ضمن برگزاری جلسات هماهنگی با هلال احمر هرمزگان با شناسایی خانواده های کم برخوردار اقدام به آماده کردن بسته های معیشتی اهدایی خیرین داوطلب گلستانی کردند.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر گلستان تصریح کرد: طی روز اول ۱۱۰ بسته معیشتی به ارزش بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال حاوی برج، روغن، شکر، ماکارونی، رب گوجه فرنگی و ماکارونی، میان خانواده های کم برخوردار روستاهای زمین در و بُن کرم از توابع بخش سندرک شهرستان میناب استان هرمزگان توزیع شد.

به گفته ی ییلاقی با توجه قرارگرفتن هرمزگان بر کمربند چین خوردگی زاگرس و مکران و زلزله خیزی میناب و فرسوده و قدیمی بودن بافت منطقه، آموزش آمادگی در مخاطرات طبیعی با استفاده از ظرفیت مربیان آموزشی در روستای زمین در، از توابع بخش سندرک شهرستان میناب ۸۰ فراگیر در این کلاس ها با رعایت پروتکل های آموزشی در حال آموزش هستند و با اقدامات قبل، حین و پس از زلزله آشنا می شوند.

/ انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۸:۵۹ ب.ظ

دیدگاه