مهندس عابدی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان ؛ به همت استاندار و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مبلغ۱۲۲۰ میلیارد تومان مصوب سفر رئیس جمهور جذب و بلا فاصله بین دستگاهها توزیع شد

کدخبر:۶۳۸۴۲

البرز گلستان/ مهندس قدرت‌اله عابدی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان در قرارگاه خبری شهید سلیمانی اظهار کرد:در سفر اسفندماه سال ۱۴۰۰ دولت مردمی به استان گلستان ۱۱۲ مصوبه در قالب ۵۲۶ پروژه با اعتبار ۱۲ هزار و ۵۲۷ میلیارد تومان به تصویب رسید.

وی افزود:جهادکشاورزی با ۳۷۸۰ میلیاردتومان، راه و شهرسازی با ۲۴۷۰ میلیارد تومان و زیرمجموعه‌های وزارت نیرو با ۲۰۷۵ میلیارد تومان بیشترین سهم از اعتبارات سفر دولت را دارند.

عابدی تاکید کرد:اعتبارات سفر تا ۱۴۰۴ به گلستان تزریق خواهد شد و مبلغ تعیین شده به عنوان تعهدات دولت در سفر برای سال ۱۴۰۰ حدود ۸۰۰ میلیاردتومان، در سال ۱۴۰۱ حدود ۴۹۸۲ میلیاردتومان، در سال ۱۴۰۲ حدود ۳۷۰۰ میلیاردتومان، در سال ۱۴۰۳ مبلغ ۲۴۶۰ میلیارد تومان  و در سال ۱۴۰۴ مبلغ ۵۵۰ میلیارد تومان است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان  تاکید کرد:سد نرماب، توسعه زیرساخت‌های سایت میگو و ماهیان خاویاری، ایجاد مرکز لجستیک منطقه آزادتجاری، احیای خلیج گرگان و طرح‌اای آبرسانی از مهم‌ترین مصوبه‌های سفر دولت به استان است.

وی بین کرد:از ۴۷۲۰ میلیارد تومانی که برای پروژه‌های عمرانی پیش‌بینی شد تاکنون ۳۱۶۰ میلیارد تومان آن معادل ۷۲ درصد به استان اختصاص یافت.

انتهای خبر

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۳:۵۷ ب.ظ

دیدگاه