وزیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان: امروز اقتدار و امنیت ما مدیون حماسه‌آفرینی شهدا و ایثارگران است

کدخبر:۵۳۸۹۴

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: رمز پیروزی شهدا و ایثارگران پیروی از ولایت و تاسی به معصومین(ع) علی الخصوص سید و سالار شهیدان بود.

به گزارش البرز گلستان به نقل از  ایثار واحد گلستان؛ اسرافیل وزیری به اتفاق هیات همراه در دیدار با خانواده معظم شهید «تاج محمد پاریخی» و جانباز معزز «فرشید عاشوری» در گفتگو با خبرنگار ایثار واحد گلستان گفت: امروز اقتدار و امنیت ما مدیون حماسه‌آفرینی شهدا و ایثارگران است.
وزیری با اشاره به‌ضرورت قدردانی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، افزود: حفظ اهداف و آرمان‌های شهدا، وظیفه‌ای همگانی است که باید به یک فرهنگ در جامعه تبدیل شود.
وی ادامه داد: شهدا و ایثارگران در دوران هشت سال دفاع مقدس، با ایثار، شجاعت، وفاداری و ایمان واقعی خویش، تمام فضایل و خصایصی را که دین مبین اسلام همواره بر آن تأکید کرده، به معنای کامل به نمایش گذاشتند.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه رمز ماندگاری انقلاب اسلامی، خون پاک شهیدان، استقامت ایثارگران و ایستادگی خانواده های این عزیزان است، افزود: شهدا با الگو گرفتن از اهل‌بیت (ع) برای مقابله با باطل و دفاع از حق جهاد کردند و صبر و بردباری خانواده‌های آنان ادامه‌دهنده راه حضرت زینب (س) و صبر کنندگان بر حماسه عاشورا است.
وی تصریح کرد: فرهنگ ایثار، شهادت، مجاهدت و حماسه در ایران اسلامی باید همیشه زنده بماند، زیرا عزت و اقتدار کشورمان به خاطر ایثار و شهادت است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: رمز پیروزی شهدا و ایثارگران پیروی از ولایت و تاسی به معصومین(ع) علی الخصوص سید و سالار شهیدان بود.
شهید «تاج محمد پاریخی» در تاریخ ۵ دیماه ۱۳۳۸ دیده به جهان گشود و در تاریخ ۲ مهرماه ۱۳۹۴ در فاجعه خونین منا به درجه رفیع شهادت نائل گشت.
جانباز معزز «فرشید عاشوری» در تاریخ ۱ فروردین ۱۳۴۳ دیده به جهان گشود و در تاریخ ۱۵ خرداماه ۱۳۶۳ در منطقه جنوب حاشیه کارون بر اثر اصابت ترکش مین از ناحیه پای چپ به درجه جانبازی نائل گشت.

/ انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱:۰۳ ق.ظ

دیدگاه