سخنرانی آیت‌الله نورمفیدی امام جمعه شهرستان گرگان و دکتر زنگانه استاندار گلستان در اجتماع بزرگ حافظان وحدت و امنیت

کدخبر:۶۴۹۲۸

البرز گلستان/آیت الله «سید کاظم نورمفیدی» در اجتماع بزرگ حافظان وحدت و امنیت که با حضور علمای شیعه و سنی، مسئولان و مردم همیشه در صحنه استان در مصلای بزرگ وحدت گرگان برگزار شد، اظهار کرد: اگر دشمن یا مزدورانش بخواهند تیشه به ریشه دین اسلام بزنند با پاسخ سخت و کوبنده ای روبرو خواهند شد.

به گفته وی؛ در حوادث اخیر کشور برخی از آشوب گران به مقدسات و نمادهای اسلامی به ویژه به قرآن کریم و حجاب اسلامی که از جانب خداوند است اهانت کردند، در نتیجه مردم با اجتماع خود اقدامات آنها را محکوم کردند.

امام جمعه شهر گرگان با عنوان اینکه با اغتشاشگران و هنجارشکنان اصلا ملاحظه نمی شود، تصریح کرد: در اتفاقات اخیر استاندار، دادگستری، نیروی انتظامی، سپاه و بسیج با آنکه عده ای در استان مجروح شدند برخورد شایسته ای صورت گرفت.

وی، افزود: دشمن با استفاده از افرادی که نه ترکمن بود و نه فارس و نه بلوچ و سیستانی دست به ایجاد اغتشاش و آشوب زد و در پی آن خسارات فراوانی متوجه کشور کرد.

به گفته وی؛ رئیس جمهوری اعلام کردند صف افرادی که انتقاد از نظام دارند از آشوبگران جدا است و به دنبال این هستیم که سازوکاری ایجاد شود تا بتوانند اعتراضات خودشان را به صورت مسالمت آمیز بیان کنند.

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه دشمن از هر وسیله ای برای تضعیف انقلاب و نظام اسلامی استفاده می کند، ابراز کرد: نظام سلطه بعد از پیروزی انقلاب دست به ایجاد آشوب، ترور رجال بزرگ کشور و تحمیل ۸ سال جنگ زد و با وضع تحریم های ظالمانه در آرزوی شکست انقلاب بود.

وی، ادامه داد: هیچ یک از این نقشه ها علیه انقلاب اسلامی کارساز نشد و امروز جمهوری اسلامی به چنان جایگاهی در جهان دست یافته است که در دل دشمن هراس می اندازد.

استاندار گلستان نیز در این مراسم با بیان اینکه همواره نگاه تقریبی و برادرانه در استان حاکم بوده است، گفت: این روند را که باعث مأیوس شدن دشمن می شود بیش از پیش تقویت خواهیم کرد.

«علی محمد زنگانه»، اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری: «وحدت تاکتیک سیاسی نیست؛ بلکه یک اعتقاد و امر اصولی است، اهل سنت نه تنها برادر ما؛ بلکه جان ما هستند».

به گفته وی؛ وحدت و همدلی امروز برای امت اسلامی واجب است و تداوم حکومت اسلامی به آن وابسته است.

عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان گلستان با بیان اینکه دشمن به دنبال بیرون کشیدن زنان و دختران به خیابان ها بود، تصریح کرد: زنان و دختران ایران اسلامی هوشمندانه فریب نیرنگ دشمن و ایادی آنها را نخوردند و این نوع حرکات هنجارشکنانه را محکوم کردند.

وی، افزود: جریان سلطه امروز با ایجاد پیوند استراتژیک در قاب مسیحیان صهیون از سرکوب مسلمانان دست برنمی دارند تا اینکه آنها را به دین خود دربیاورند.

به گفته وی؛ مشخص شد سفارتخانه های برخی از کشورهایی که خصومت دیرینه ای با انقلاب اسلامی داشتند در حوادث اخیر در پشت پرده به صورت متحد و منسجم از هنجارشکنان حمایت کرده بودند.

انتهای پیام/

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۱ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۷ ق.ظ

دیدگاه