سرهنگ علی فر فرمانده انتظامی شهرستان گنبد از توقیف ۳۷۲ دستگاه موتورسیکلت های متخلف درگنبد خبرداد

کدخبر:۶۰۵۵۷

البرزگلستان/

توقیف ۳۷۲ دستگاه موتورسیکلت های متخلف درگنبد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” محمود علی فر” در تشریح این خبر گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی، ترافیکی ،برخورد آلودگی صوتی و کاهش تلفات جانی و مالی، طرح برخورد با موتورسیکلت های متخلف در سطح شهرستان توسط نیروهای انتظامی ،یگان امداد و پلیس راهور این فرماندهی اجرا شد.
وی افزود: در طرح های اجراشده در دوماه گذشته تعداد ۳۷۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف به علت نداشتن گواهینامه و بیمه، ایجاد مزاحمت و سلب آسایش عمومی در بوستان ها و تفرجگاه ها،حرکات نمایشی، عدم رعایت و پایبندی به قوانین راهنمایی و رانندگی توقیف و تحویل پارکینگ شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان گنبد به دغدغه پلیس برای تامین امنیت و آرامش شهروندان اشاره و تصریح کرد: پلیس ایجاد نظم و امنیت را در سطح جامعه در دستور کار خود دارد که تحقق این مهم نیازمند تعامل سازنده همه دستگاه ها و همراهی شهروندان می باشد.
سرهنگ علی فر ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و همراهی مطلوب شهروندان با پلیس، بیان داشت: شهروندان می توانند در صورت نیاز به حضور پلیس و یا اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند تا پلیس در کمترین بازه زمانی حضور یابد.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱:۲۹ ق.ظ

دیدگاه