محسنی مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی از جریمه ۲ هزار و ۴۰۵ میلیارد ریالی یک شرکت معدنی خبر داد

کدخبر:۷۳۶۱۸

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی از جریمه ۲ هزار و ۴۰۵ میلیارد ریالی شرکت معدنی به دلیل قاچاق ۲ دستگاه بیل مکانیکی خبر داد.

البرز گلستان به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، شهرام محسنی گفت: شعبه سوم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی بندرعباس به پرونده قاچاق ۲ دستگاه بیل مکانیکی به ارزش ۱۸۵ میلیارد و ۶۵ میلیون ریال رسیدگی کرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: این شعبه با توجه به گزارش گمرک و همچنین ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و شرکت را علاوه بر ممانعت یک ساله از فعالیت به پرداخت ۲ هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته محسنی، شرکت همچنین با توجه به در دسترس نبودن ۲ دستگاه بیل مکانیکی به پرداخت ۱۸۵ میلیارد و ۶۵ میلیون ریال برای بهای مال از دست رفته محکوم شد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: شعبه مدیرعامل شرکت را هم به پرداخت ۱۸۵ میلیارد و ۶۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

محسنی گفت: با گزارش گمرک شهید رجایی پیرامون ورود موقت ۲ دستگاه بیل مکانیکی و عدم خروج آن در مهلت مقرر، پرونده این تخلف برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

انتهای پیام

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۷:۵۵ ب.ظ

دیدگاه