بابایی مدیر کل کمیته امداد گلستان خبر داد: آغاز به‌کار قرارگاه جهادی «حاج عبدالله والی و الکفیل» در استان

کدخبر:۶۶۳۳۹

مدیر کل کمیته امداد استان گلستان خبر داد:آغاز به‌کار قرارگاه جهادی «حاج عبدالله والی و الکفیل» در استان گلستان

البرز گلستان همزمان با فرارسیدن هفته بسیج،قرارگاه جهادی حاج عبداله والی و الکفیل باهدف ارائه خدمات پزشکی رایگان به مددجویان کمیته امداد در استان گلستان حضور یافتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد ، عیسی بابایی مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت : اولین حضور قرارگاه جهادی حاج عبداله والی و الکفیل همزمان با هفته بسیج و از دوشنبه ۳۰ آبانماه لغایت ۳ آذرماه در مصلی نماز جمعه گرگان با هدف ارائه خدمات تخصصی پزشکی رایگان به مددجویان و سایر نیازمندان استان انجام می شود.

وی افزود: مرحوم «حاج عبدالله والی» از امدادگران کمیته امداد بود که با روحیه جهادی سال‌ها در مناطق محروم منطقه بشاگرد، منشأ خدمات و فعالیت‌های ارزنده و مؤثری در راستای رسیدگی به محرومان بود .

بابایی ضمن تشکر از همراهی و هماهنگی دستگاههای اجرایی استان تصریح کرد: با هماهنگی و برنامه ریزی صورت گرفته از سوی استانداری گلستان ، بسیاری از دستگاههای اجرایی نظیر، دانشگاه علوم پزشکی، دفتر نماینده محترم ولی فقیه و ستاد نماز جمعه گرگان ، صداوسیما، جمعیت هلال احمر، نیروی انتظامی، اورژانس ۱۱۵ ، آتش نشانی و شرکت توزیع نیروی برق بمنظور تسهیل در ارائه خدمات پز ش کی و دندانپزشکی رایگان به مددجویان این نهاد وسایر نیازمندان همکاری کردند .

وی افزود: در این ۴ روز بیش از ۱۲۰ پزشک و دندانپزشک از استان گلستان و سراسر کشور در این اردوی جهادی مشارکت دا رند و خدمات ترمیم، عصب کشی ، جرم گیری و کشیدن و پرکردن دندان ، را بصورت رایگان انجام می دهند.

وی ضمن اشاره به استفاده از پزشکان بومی استانی ، یادآورشد: در این اردو ی جهادی متخصصان رشته‌های تخصصی چشم پزشکی ، زنان وزایمان، داخلی و طب سنتی به نیازمندان خدمات رسانی می‌کنند .

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان ادامه داد: تمامی داروها و اقلام و خدمات در مدت برپایی این اردو ی جهادی به صورت رایگان ارائه می شود .

بابایی ضمن تقدیر از مجموعه ادارات استانی که در این طرح مشارکت دارند افزود: پیش بینی می شود روزانه ۵۰۰ بیمار نیازمند شامل ۷۰ درصد مددجوی تحت حمایت و ۳۰ درصد سایر نیازمندان در این ۴ روز ویزیت و درمان شوند.

وی اظهار کرد: جوانان حاضر در این گروه جهادی ثابت کردند با تمام توان به منویات رهبری لبیک می گویند .

انتهای پیام .

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱:۴۰ ق.ظ

دیدگاه