در دیدار مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان با فرماندار شهرستان کردکوی مطرح شد: آموزش های فنی و حرفه ای در حوزه فناوری های نوین در حال گسترش است

کدخبر:۶۲۶۹۹

البرزگلستان/درراستای گسترش آموزش های مهارتی، حمزه کرایلو مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان با مولایی فر فرماندار شهرستان کردکوی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان، حمزه کرایلو گفت: آموزش های فنی و حرفه ای در حوزه فناوری های نوین در حال گسترش است که یکی از پایگاه های آموزش های نوین مهارتی در شهرستان کردکوی ایجاد شده است.

وی افزود: به منظور تسهیل دسترسی عموم جامعه به آموزش های مهارتی طرح تجمیع مکان مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان کردکوی در دست اقدام است.

مولایی فر فرماندار کردکوی گفت: آموزش‌های مهارتی یکی از لازمه‌های ایجاد اشتغال است و باید نگاه ویژه ای به آموزش های فنی و حرفه ای داشته باشیم تا مهارت به عنوان موضوع و دغدغه اصلی خانواده ها تبدیل شود.

وی در ادامه گفت: طرح انتقال مرکز آموزش فنی و حرفه ای برادران شهرستان و تجمیع مکان مراکز به منظور دسترسی آسان شهروندان به آموزش های مهارتی را با جدیت پیگیری خواهیم کرد.

شایان ذکر است در این دیدار مجید رمضانی و اعظم کیاء رؤسای مراکز آموزش فنی و حرفه ای برادران و خواهران شهرستان کردکوی حضور داشتند.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۵ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۸ ق.ظ

دیدگاه