رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی گلستان:نقش عفاف و حجاب در پیشگیری از آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی انکارناپذیر است

کدخبر:۵۳۵۱۵

نقش عفاف و حجاب در پیشگیری از آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان گفت: نقش عفاف و حجاب در پیشگیری از آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی انکارناپذیر است.
به گزارش البرز گلستان حجت الاسلام والمسلمین “دیلم” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اشاره به اینکه حجاب زنان در جامعه یک مصونیت است نه محدودیت، اظهار داشت: حجاب یکی از مصادیق مهم امنیت اجتماعى بوده و گوهری گرانبها برای بانوان است.
وی با تاکید بر نقش عفاف و حجاب در پیشگیری از آسیب ها و ناهنجاری ها، افزود: برخورد با مسئله بدحجابی و مظاهر علنی فساد تنها وظیفه نیروی انتظامی نیست و همه دستگاه های متولی از جمله سازمان های فرهنگی و آموزشی و رسانه ها در این راستا نقش دارند.
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی گلستان، نقش آموزش را در راستای توسعه فرهنگ عفاف و حجاب بسیار موثر دانست و گفت: آموزش مهارت های اساسی زندگی و نظارت کافی بر فرزندان از سوی والدین از جمله راهکارهای فرهنگی و اجتماعی مبارزه با بدحجابی است.
وی افزود: ارتقاء اعتقادات مذهبی و تقویت باورهای دینی در بین اقشار مختلف جامعه بویژه جوانان از دیگر برنامه های موثر در مقابله با بدحجابی و ترویج فرهنگ حجاب است.
حجت الاسلام والمسلمین دیلم خاطرنشان کرد: شکل گرفتن یک خانواده متعالی و تربیت فرزندان صالح جز با توجه به امر عفاف و حجاب امکان پذیر نیست و والدین باید به این مسئله توجه داشته باشند چرا که گاهی ، غفلت از این مسائل باعث بروز آسیب های جبران ناپذیر روحی و اجتماعی در فرزندان خواهد شد.

/ انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۹ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۸:۴۷ ب.ظ

دیدگاه