فرماندار شهرستان ترکمن :دردهه فجر امسال ۱۱۸ پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزادرشهرستان افتتاح وکلنگ زنی می شود

کدخبر:۴۷۹۰۲

البرز گلستان  سیدصادق شیرنگی فرماندار بندرترکمن در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: بندرترکمن در استان گلستان یکی از مهمترین شهرستان ها به شمار می رود و در پذیرش گردشگر نیز جزو شهرستان های دوم و سوم استان به شمار می رود.

شیرنگی افزود:در دهه فجر امسال ۱۱۸ پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا با اعتباری بالغ بر ۵۷ میلیارد تومان و اشتغال ۸۸ نفر در سطح شهرستان ترکمن افتتاح و کلنگ زنی می شود.

وی افزود: در راستای افزایش گردشگری و اتفاقاتی که باید در آن مکان بیفتد اقدامات مختلفی را انجام دادیم و تلاش کردیم بازارچه اسکله را از شرایط فعلی خارج کنیم.

 فرماندار ترکمن تصریح کرد: طرح گردشگری جزیره آشوراده با همت استاندار در حال پیگیری است و ۲۲ هکتار برای آن در نظر گرفته شده و بزودی کلنگ اجرایی آن به زمین زده می شود.

وی افزود: ۹۶ پروژه عمرانی داریم که ۸۰ پروژه با ۳۱ میلیارد تومان افتتاح و ۱۶ پروژه با ۱۵ میلیارد تومان کلنگ زنی می شود.

فرماندار ترکمن اضافه کرد: ۲۲ اقتصادی و اشتغالزایی داریم که ۲۱ پروژه با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان و افتتاح و یک پروژه با اعتبار ۱۸۰ میلیون تومان کلنگ زنی می شود.

شیرنگی در خصوص پروژه های دهه گفت: تعداد پروژه‌های امسال به میزان ۱۰۰ درصد، در زمینه اشتغال به میزان ۶۰ درصد و در خصوص مبلغ اعتبارات به اندازه ۴۰۰ درصد افزایش داشته است.

/انتهای پیام

خبر مسلم افتخاری

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۳:۰۴ ب.ظ

دیدگاه