استاندارگلستان درآئین افتتاح بزرگترین میدان بارغرب استان:ساخت میدان باردرکردکوی به بسته بندی وتوزیع محصولات کشاورزی درغرب استان کمک ویژه ای می کند

کدخبر:۵۱۸۵۲

به گزارش البرز گلستان گروه اقتصاد/استاندار گلستان در آئین افتتاح بزرگترین میدان بار عرب گلستان خاطر نشان کرد: ساخت میدان بار در کردکوی با توجه به تنوع تولید ۹۲ محصول زراعی و باغی در استان به بسته بندی و توزیع محصولات کشاورزی در غرب استان کمک ویژه ای می کند.

دکتر حق شناس گفت:ارایه غرفه در این میدان بار به شهرداری زمینه درآمد پایدار را فراهم می آورد و همچنین بهره مالکانه شهرداری از پروژه های اجرایی در سطح شهر درآمدهای پایداری را ایجاد می کند.

وی با بیان اینکه حجم صنایع تبدیلی موجود در استان مناسب است اظهار کرد: در کنار ایجاد صنایع تبدیلی فراهم کردن زنجیره تکمیلی تولید همچون سردخانه ها و بازاریابی مناسب می تواند در افزایش درآمد تولیدکنندگان تاثیر بسزایی داشته باشد.

لازم به ذکر است با حضور استاندار گلستان مراسم کلنگ زنی میدان میوه و تره بار غرب استان با مساحت ۲.۵ هکتار با تعداد ۸۰ غرفه , سرمایه گذاری ۸۰ میلیارد تومان و اشتغال مستقیم ۳۰۰ نفر و غیر مستقیم ۵۰۰ نفر برگزار شد و همچنین دوربرگردان ایمن به طول ۹۰۰ متر در ضلع غربی کردکوی با اعتبار ۸ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

/انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۴ ب.ظ

دیدگاه