حسینی مدیرکل استاندارد گلستان از کشف و توقیف بیش از ۴ هزار لیتر مایع ظرف شویی غیر استاندارد در شهرستان گرگان خبر داد

کدخبر:۷۰۹۲۷

کشف و توقیف بیش از ۴ هزار لیتر مایع شوینده غیر استاندارد در گرگان

البرز گلستان مدیرکل استاندارد گلستان از کشف و توقیف بیش از ۴ هزار لیتر مایع ظرف شویی غیر استاندارد در شهرستان گرگان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد گلستان، سید مهدی حسینی گفت: تیم بازرسی اداره کل استاندارد گلستان در راستای اجرای وظایف نظارتی خود موفق به کشف یک کارگاه تولیدی غیر استاندارد در یکی از روستاهای نزدیک شهرستان گرگان شد.
حسینی با بیان اینکه این کارگاه با استفاده از مواد اولیه کاملا غیر بهداشتی اقدام به تولید محصولات شوینده غیر استاندارد می کرد گفت: در این کارگاه ۴ هزار و ۴۰ لیتر مایع شوینده شامل مایع ظرف شویی و دست شویی فاقد نشان استاندارد کشف شد که به صورت فله ای و غیر بهداشتی تولید، توزیع و به فروش می رسید.
حسینی در ادامه گفت: این کارگاه با هماهنگی دادستان مرکز و پلیس امنیت اقتصادی استان پلمب و فرد خاطی به دادگاه معرفی شد.
مدیرکل استاندارد گلستان در پایان از شهروندان گلستانی در خواست کرد با ارسال کد ده رقمی مندرج در زیر نشان استاندارد کالاها به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷، به صورت رایگان از اصالت علامت استاندارد روی محصول اطمینان حاصل نمایند و چنان چه موردی در اصالت این نشان وجود داشت، با ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۱۵۱۷ یا تماس با سامانه تلفنی ۱۵۱۷، ضمن ذکر نام و محل توزیع کالا، به جمع آوری این محصولات از سطح بازار، یاری و از به خطر افتادن سلامت و ایمنی شهروندان جلوگیری نمایند.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۹:۵۵ ب.ظ

دیدگاه