مهندس محبوبی مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خبر داد: محور کردکوی. بندرترکمن به آق قلا چهار بانده می شود/پرونده مسکن مهر استان تا نیمه اول سال ۹۹ بسته خواهد شد

البرز گلستان/ مهندس حسین محبوبی مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان  در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهار کرد: ۱۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد تومان در استان در دهه فحر افتتاح می گردد.

وی افزود: پرونده مسکن مهر استان تا نیمه اول سال ۹۹ بسته خواهد شد.

مهندس محبوبی  اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان را ساخت ۱۱ هزار واحد مسکونی اعلام کرد  که در مرحله نخست ثبت نام یکهزار و ۷۶۰ واحد در استان انجام می شود.

وی افزود: پالایش ثبت نام کنندگان انجام و به وسیله پیامک به آنها اعلام شده است و از امروز این افراد در شهرهای گرگان و گنبدکاووس که بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارند، می‌توانند به ادارات راه و شهرسازی مراجعه کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: براساس برنامه یکهزار واحد در گرگان، ۲۰۰ واحد در گنبدکاووس و ۵۶۰ واحد در شهرهای بندرترکمن، آق‌قلا و آزادشهر ساخته خواهدشد.

وی اعلام کرد: در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر استان که شامل گرگان و گنبدکاووس است از حدود یکهزار و ۲۰۰ نفری که ثبت نام کرده بودند ۶۷۰ نفر مورد تأیید قرار گرفت.

محبوبی ادامه داد: برای این مرحله ۵ قطعه زمین را در شهر گرگان شامل ۴ نقطه در سایت مسکن مهر سعدآباد و یک نقطه در شهرک آرامش پیش بینی کرده‌ایم.

وی گفت: استان این آمادگی را دارد تا مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن را اجرا کند. در این مرحله ۲ هزار و ۵۰۰ واحدمسکونی دیگر در استان ساخته می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بیان داشت: در این طرح ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات ۱۸ درصد به متقاضیان پرداخت خواهدشد.

وی سپس  از چهار بانده شدن محور کردکوی. بندرترکمن به آق قلا خبر دادو گفت :۱۶میلیارد تومان برای محور کردکوی به بندر ترکمن  مصوب شده است.

مهندس محبوبی از ضروریات چهار بانده شدن محور بندر ترکمن به آق قلا را به جهت موازی بودن محور حضور پلیس راه برای کنترل این محور  دانست

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۶ ق.ظ

دیدگاه